J JW. New member 10 augustus 2012 #1 Vond deel 1 zeker geen hoogvlieger, maar ja... als lekkere domme actie film (tijdverdrijf) straks in t najaar...
Vond deel 1 zeker geen hoogvlieger, maar ja... als lekkere domme actie film (tijdverdrijf) straks in t najaar...
Arniebomba New member 20 augustus 2012 #4 k.3nny zei: Stallone = beest Lekker oud maar toch zo jong ! geweldig Klik om te vergroten... Amen. ALtijd al de uit mijn jeugd geweest Lijkt me lache die film!
k.3nny zei: Stallone = beest Lekker oud maar toch zo jong ! geweldig Klik om te vergroten... Amen. ALtijd al de uit mijn jeugd geweest Lijkt me lache die film!
Johnny Moderator Forumleiding 22 augustus 2012 #6 Ik ben er gister geweest, de film is gewoon geniaal over de top Lekker overdreven veel actie met flink wat humor tussendoor XD En Chuck Norris.. tja wat een kerel
Ik ben er gister geweest, de film is gewoon geniaal over de top Lekker overdreven veel actie met flink wat humor tussendoor XD En Chuck Norris.. tja wat een kerel
W Wimo Junior Member 10 september 2012 #7 Prachtige film, als je net als ik bent opgegroeid met deze helden is het vermaak van de hoogste plank Bijna vergeten :
Prachtige film, als je net als ik bent opgegroeid met deze helden is het vermaak van de hoogste plank Bijna vergeten :