Freddy Administrator Forumleiding 26 september 2010 #1 Eindelijk weer een film over Alien invasion (I like) Trailer: IMDB: Skyline (2010) Ben erggg benieuwd hoe deze zal zijn
Eindelijk weer een film over Alien invasion (I like) Trailer: IMDB: Skyline (2010) Ben erggg benieuwd hoe deze zal zijn
Fuwa Fuwa New member 26 september 2010 #2 Ik krijg al een rilling van kippenvel over mijn rug lopen. Belooft weer wat.
Impulse Member 27 september 2010 #6 Had de trailer al gezien paar weken terug. Eens in de zoveel weken ga ik gewoon youtube op en bekijk de aankomende trailers Maar deze lijkt me eveneens zeer goed.
Had de trailer al gezien paar weken terug. Eens in de zoveel weken ga ik gewoon youtube op en bekijk de aankomende trailers Maar deze lijkt me eveneens zeer goed.
Fuwa Fuwa New member 28 september 2010 #8 Wel goed genoeg om te zeggen IT HAS AWESOMENESS ALL OVER IT!!!!
Freddy Administrator Forumleiding 5 december 2010 #9 NZB'tje is al beschikbaar zag ik, dat is snel :S Ben benieuwd of het van goed kwaliteit is
Sw333t I Love my NUC 5 december 2010 #10 Ben hem nu aan het binnenhalen in zowel Divx Avi als DVD5. De AVI versie staat op de FTP . De DVD5 versie mag verwijderd worden op de FTP, aangezien er blijkbaar niet voldoende ruimte meer aanwezig is om het compleet te kunnen uploaden. Laatst bewerkt: 5 december 2010
Ben hem nu aan het binnenhalen in zowel Divx Avi als DVD5. De AVI versie staat op de FTP . De DVD5 versie mag verwijderd worden op de FTP, aangezien er blijkbaar niet voldoende ruimte meer aanwezig is om het compleet te kunnen uploaden.
Freddy Administrator Forumleiding 5 december 2010 #11 Ik heb gisteren de DVD versie gezien, goed kwaliteit! En de film is spannend, mooie special effects, maar ik weet nog niet wat ik van de einde moet vinden... hmm... Maar al met al vindt ik het zeker een goede film!
Ik heb gisteren de DVD versie gezien, goed kwaliteit! En de film is spannend, mooie special effects, maar ik weet nog niet wat ik van de einde moet vinden... hmm... Maar al met al vindt ik het zeker een goede film!
Johnny Moderator Forumleiding 26 december 2010 #12 Nu ook de 720p versie beschikbaar. Ik wacht nog ff op de 1080p
K Kamuchi Member 26 december 2010 #14 Net gekeken vindt het maar niets en ben dan nog een die hard scifi/actie fan waar ik al maanden naar deze film heb uit zitten kijken :wehe
Net gekeken vindt het maar niets en ben dan nog een die hard scifi/actie fan waar ik al maanden naar deze film heb uit zitten kijken :wehe