+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Gezocht: Socket 1150 mobo en DDR3 geheugen

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120

Gezocht: Socket 1150 mobo en DDR3 geheugen

Ik heb nog een i7-4770k CPU gevonden
    Hiervan wil ik een systeempje maken, maar heb daarbij nog een mobo (socket 1150) en passend geheugen (DDR3) nodig.
    Als iemand nog zo'n plankje en/of reepjes heeft liggen, laat me maar weten wat je ervoor wilt hebben

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.308
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    https://tweakers.net/aanbod/1763837/...-garantie.html

Een van de vele op tweakers.
    En een betrouwbare tweaker,komt mijn titan x pascal vandaan en ssd.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten