+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: [2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

[2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!!

Gelukkig nieuw jaar, de beste wensen en een voorspoedig 2016!!!
    En een speciaal dank je wel aan onze klanten!!!
    Want onze klanten maken het ons mogelijk om ook weer in 2016 een leuk bedrijf te runnen!

En jeetje wat gaat de tijd snel!

In 2007 was ik aan het prutsen met waterkoeling, moest al mijn spulletjes uit het buitenland bestellen, moest super lang wachten, hoge verzendkosten en moest ook nog eens importkosten betalen.
    Kreeg ik verkeerde spullen geleverd (kan gebeuren), maar terugsturen naar het buitenland kost weer veel en weer de wachttijd...
    Als student zijnde toentertijd was dat een rib uit mijn studiefinanciering

En zo was het idee voor HighFlow ontstaan en we zijn nu alweer 9 jaar verder .
    Idee was gewoon 'erbij' doen, een hobby, doen wat ik leuk vind en dat mensen hier in NL-BE niet al dat rompslomp met importeren hoeven mee te maken zoals ik dat had meegemaakt.
    Geen super grote organisatie, maar gewoon met de mensen de hobby en passie delen.
    Want het geeft een enorme voldoening om de builds voorbij te zien komen, waar HighFlow een steentje heeft bijgedragen.
    Helemaal om het in levende lijve te zien, zoals tijdens LAN parties

Idee is nog steeds zo, alleen is de hobby een beetje uit de hand gelopen xD
    Alhoewel ik zelf tegenwoordig weinig toe kom aan het bouwen van systemen (af en toe een leuk systeempje voor een klant), helpen we nu mensen over de hele wereld aan exclusieve producten

Studentenkamertje werd al gauw te klein, in 2008-2009 huurde we een winkelunit, daar moest ik eind 2009 gedwongen eruit helaas, toen aantal jaar kantoor en magazijn gescheiden op verschillende locaties.
    In 2015 eindelijk een mooi pand gevonden, waar we kantoor en magazijn konden combineren

Voor de mensen die het gemist hebben, we zijn vorige maand verhuisd naar dit adres:

HighFlow
    Kiotoweg 104
    3047 BG Rotterdam

Afhalen is weer mogelijk!
    (je kan het kiezen op de kassa pagina)

Met dit pand hebben weer voldoende ruimte om meer producten en services te kunnen aanbieden en de klant beter te kunnen helpen.

Verder hebben we in 2015 weer:
    - 12x de maandelijkse review prijs uitgereikt, meer info hier:
    Uw mening is €25,- waard! Schrijf een review en win!

- Waren we weer volop aanwezig op LAN party "The Party" in Eindhoven.

- Mooie projecten en LAN parties gesponsord met mooie prijzen, producten en kortingen

- Honderden nieuwe producten toegevoegd

- Is onze nieuwe webshop volop in ontwikkeling gegaan, hierover later meer

- Heeel veel bestellingen dezelfde dag verzonden en heel veel klanten blij gemaakt
    (alhoewel klanten minder van zich laten horen, we zouden fijn vinden als er even de tijd wordt genomen om een reviewtje te schrijven op tweakers, hwinfo etc. )

- Heel veel nieuwe klanten kunnen helpen over de hele wereld

En nog veel meer, maar vooral veel plezier gehad en dat gaan we in 2016 voortzetten!
    Laatst gewijzigd door Freddy; 01-01-16 om 16:19. Reden: typo

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.725
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    De beste wensen, freddy en het team, en iedereen die ik vergeet.

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    De beste wensen Freddy, het gehele team en iedereen die dit leest!

Ik ben reuze benieuwd naar alle ontwikkelingen die (nog) komen gaat..

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.788
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    De beste wensen voor iedereen. Dat er nog veel vloeistof mag vloeien door de leidingen.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    De beste wensen en dat er nog minstens 9 jaar bij mogen komen
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    De beste wensen iedereen! En HighFlow heel veel succes toegewenst voor dit jaar en de jaren die volgen. Wel grappig dat wij eerst in het buiteland onze spulletjes moesten bestellen en dat ze nu vanuit her en ver hier in NL bij HighFlow wc spullen kopen. Beetje de Petra's Tech van het heden.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Een Super goed 2016 en de allerbeste wensen aan een ieder die dit leest!!

Toen ik je het voolgende stukje las:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Met dit pand hebben weer voldoende ruimte om meer producten en services te kunnen aanbieden en de klant beter te kunnen helpen.
    dacht ik: En nu nog een nieuwe webshop ...maar daar was je al mee bezig las ik iets verderop

Top!! Ben benieuwd.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.064
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    nog de beste wensen allemaal

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Tevens een beetje laat maar ook de beste wensen. Maak er een weer een mooi jaar van

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten