+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set werkt niet?

Junior Member joostgvk is on a distinguished road joostgvk's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 17-Jan-12
    Credits
    655
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8

Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set werkt niet?

Ik heb sinds gister de Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set binnen.
    Aangezien het plug and play is dacht ik terwijl mn pc aanstond even de side panel van mn systeem kast open te doen en 2 van die UV licht buizen aan te sluiten maar ze deden helemaal niks

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Beginnend wc verslaafde Zehel will become famous soon enough Zehel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 29-Sep-11
    Credits
    584
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Helemaal niks of heel zwak? Het kan zijn dat ze eerst even op moeten warmen.
    Verder weet je zeker dat de aansluiting waarop ze zitten voldoende spanning bevat?

Plaats ze anders als de computer uitstaat en zet de computer aan, misschien dat dat helpt.

Het zou ook een defect product kunnen zijn.

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Niks aansluiten als er spanning op staat ,gewoon via de juiste weg aan en uit,de knop zit er niet voor niks op,
    je voeding krijgt een plotselinge piek die niet goed is
    als ik met me SSD kaartje erin ,een ccfl aan en uitzet, door middel van de molex loopt win 7 gewoon vast ,met een gewone hd geen last
    zal wel door hoogfrequent komen dat dit elkaar be´nvloed ,afijn beter voorkomen als genezen imho

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Junior Member joostgvk is on a distinguished road joostgvk's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 17-Jan-12
    Credits
    655
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Ze werken nog gelukkig :-)
    Maar als die inverters snel kapot gaan, zou ik misschien beter van die led strips kopen in plaats van ccfl's

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    472
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    @joostgvd: ledstrips zijn eigenlijk wel in veel opzichten beter ja, meer verschillende maten meer licht (alleen minder verdeeld licht)

@corecrusher: dan heb jij denk ik niet zo een goeie voeding, want ik doe dat wel eens en nog nooit iets gemerkt...

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    ik heb ook nog een blauwe neon in mijn kast maar ik ga binnen kort effe langs de ikea om een mooi setje verlichting te halen DIODER Lichtlijst, 4-delig - IKEA ik heb al een setje achter mijn schermen werkt echt top en je kan verschillende kleuren kiezen

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopestuff Bekijk Berichten

@corecrusher: dan heb jij denk ik niet zo een goeie voeding, want ik doe dat wel eens en nog nooit iets gemerkt...
    Nope ben er achter door deze vraag te stellen aan de leverancier.
    blijkt dat er een piekspanning beveiliging inzit ,als de PSU draait en er komt onverwacht een spanning op ,en slaat de PSU uit om beschadigingen te voorkomen aan de rest van de apparatuur ,tevens melden ook hun niks aansluiten als je pc draait,omdat dit geschakelde voedingen zijn,en het gewoon niet goed is voor PSU en hardware

linkt me beter om mee te geven aan mensen dat ze dit niet doen ,dan hun dure spulletjes op de weegschaal te leggen ,zoals ik zei ,voorkomen is beter als

@Stephan---pro tnx voor deze tip multicolor leds en zeer goedkoop ,valt zeker wat van te maken .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    472
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corecrusher Bekijk Berichten
    Nope ben er achter door deze vraag te stellen aan de leverancier.
    blijkt dat er een piekspanning beveiliging inzit ,als de PSU draait en er komt onverwacht een spanning op ,en slaat de PSU uit om beschadigingen te voorkomen aan de rest van de apparatuur ,tevens melden ook hun niks aansluiten als je pc draait,omdat dit geschakelde voedingen zijn,en het gewoon niet goed is voor PSU en hardware

linkt me beter om mee te geven aan mensen dat ze dit niet doen ,dan hun dure spulletjes op de weegschaal te leggen ,zoals ik zei ,voorkomen is beter als

@Stephan---pro tnx voor deze tip multicolor leds en zeer goedkoop ,valt zeker wat van te maken .
    ja dat zoizo, als het niet hoeft dan niet...

wat voor een voeding gebruik jij dan??

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten