• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

plaatsing radiator Eisbaer pro aurora

Bubblewrap

New member
Ik ben een nieuwe pc aan het bouwen. Daarom heb ik deze week een Alphacool Eisbaer pro aurora besteld. Deze moet in een Lian li Lancool II komen die ik al had, maar ik heb me een beetje verkeken op de afmetingen en de buigbaarheid en lengte van de slangen en met name het koppelstuk in die slangen. Bovenin de kast past niet, maar in theorie zou een 360 radiator gewoon voorin moeten passen. Daar ging ik vanuit tenminste. Voor zover ik begrijp wordt deze het beste geplaatst met de slangaansluiting onderaan. En daar kom ik een beetje in de problemen. Het koppelstuk in de slang zorgt ervoor dat ik de bocht niet echt lekker kan maken. Daarbij moet ik ook nog om de (geplande) videokaart heen (Asus 4070 proart), waardoor ik denk ik ook met de lengte van de slangen niet uit ga komen.

De grote vraag voor nu is dus, kan ik de radiator toch met de slangaansluiting aan de bovenzijde plaatsen of gaat me dat problemen opleveren.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Advies plaatsing radiator. Advies Waterkoeling Setup 7
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
J Plaatsing van radiator Waterkoeling 2
Homienator Lian Li P80 Radiator plaatsing (voorkant) Waterkoeling 6
psyduck170 plaatsing bitspower dual pump top Overige Koeling 4
sjonnie verkeerde plaatsing in Pricewatch van Highflow produkt HighFlow Webshop 1
Meelobee Vraagje over plaatsing rads Waterkoeling 4
F Plaatsing 120 rad in HAF 932 Waterkoeling 6
R Plaatsing van Fan op CPU cooler, links, boven, rechts, onder? Blazen / zuigen? Overige Koeling 3
S Fanfilters en luchtkoeling plaatsing fans Overige Koeling 2
S Plaatsing 2de rad Waterkoeling 10
Bl4ckj4ck666 radiator gasket Waterkoeling 1
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
Bokeh 3de radiator of niet? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Aqua Computer fittingen,fans,radiator etc... Handleidingen en Installatie Tips 5
J Fans voor 360 radiator Overige Koeling 1
Jason Thermaltake Pacific CL360 Plus RGB Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Pacific CL360 Plus RGB Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Magicool G2 Slim Radiator 16 FPI - 240mm & 360mm - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
Ruud Radiator gpu HighFlow Forum 1
J Lucht in radiator Waterkoeling 2
G [TKA-RAD] EKWB PE240 Radiator Verkocht 1
Hightower Ekwb radiator schroeven HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jaap 20cm radiator voor HAF miditower Advies Waterkoeling Setup 5
Demolisher Thermaltake Riing Plus 12 LED RGB Radiator Fan TT Premium Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
anub1s18 idee nodig voor kraan op een radiator te mounten voor drain Waterkoeling 5
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
S Advies nodig Radiator.. Waterkoeling 6
DBRichard [TKA-RAD] Coolgate G2 Radiator (10 FPI) 360mm Verkocht 2
C Inlet outlet radiator hw nemesis 360gts Waterkoeling 4
XenoMorpH [GEVONDEN]Dunne 360 Radiator Gevonden 4
T Goede 140mm LED fans voor Radiator Advies Waterkoeling Setup 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bas9466 gezocht 480 mm x 60 mm radiator Gevonden 0
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
D Radiator keuze Define S Waterkoeling 9
volcom HW Labs GT Stealth 240 of Magicool slim 240 radiator Waterkoeling 0
S Template gaten 120mm voor radiator Cases en Modding 4
P Advies gevraagd voor keuze 420 radiator Waterkoeling 10
J Reservoir aan radiator monteren Waterkoeling 2
D Thermaltake Core V1 fully customized with 200mm radiator and fully customized loop. Gallery & Build Logs 2
D Resorator 1 i.b genomen ...niet genoeg koeling...Radiator i.c.m. genoeg flow ??? Waterkoeling 1
sir serial [GEVONDEN] 240 mm dunne/slim radiator Gevonden 1
Michel EK-CoolStream PE radiator extenders Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan