• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL

hahah bedankt kier ! super van je van je dat je me zo wilt helpen !
Terug voor een RMA heeft geen zin aangezien DE GTX480 (de eerste versie ) problemen had met schroefjes van de stock cooler er uit te krijgen ik heb deze eruit moeten boren .
Vandaar .
Ik denk dat het een GTX460 word en naar een een tijde een 2e, aangezien dat ze beter scoren dan 1 gtx480 en minder stroom verbruiken kan dat ook nog eens op mijn voeding stay tuned .
 
;) Kleine moeite,
wordt lastig dan terugsturen, als je heb moeten boren.
was mischien dan toch niet zo slecht idee om het EK-logo dicht te maken
bij mijn gtx470, khoop alleen dat de plex niet smelt

succes iig.
 
Nou hij heeft nu 24 uur gedroogt heb hem afgedept en met de fhone nog droog geblazen helekaart opgeschroeft en gekeken of die nog ergens anders nat was maar de druppel viel er op toen er stroom op stond dus er is weinig aan te redden .Moet echt maar het ernstige onder ogen zien en gaan kijken voor een nieuwe kaart . Krijg je soms wel het gevoel om serieus weer AC te gaan :p
 
Bedankt voor het aanbod sander ;) mocht jij een keer iets tegen zitten kun je ook bij mij terecht leuk dat je het me aanbied ;)

Verder vandaag toch maar een nieuwe GPU gaan ophalen een :

EVGA GTX460 SC edition

Hier komt nog een 2e van bij , maar dat moet nog heel even wachten dan moet ik eerst mijn verkooptopic even opnieuwe maken en kijken of er mensen intressen hebben in overige WC spulltjes wat ik hier nog heb liggen :D

Pics :
dsc00455t.jpg

dsc00456s.jpg

dsc00459o.jpg
 
Heb er toch 2 weetje, ga er niet dood van als ik tijdelijk een aan jou zou moeten lenen. Zeker niet omdat ze stock koeler hebben, zo gepiept.
Maar je hebt alweer snel een mooie vervanger gehaald :D Heel netjes
 
Toch aardig dat iedereen mee leeft met je.
Kweet niet wat je allemaal in de aanbieding hebt, maar als je je verkoop topic start met "Voor een goed doel, nieuwe GPU"
Ben je je spulletjes zo kwijt ;)
 
ff vraagje over je gtx backplate
Heb jij ook dat de soldeerpinnetjes van de voedingsconnector kaart de backplate raken?
viel me net op bij de mijne, en wil geen sluiting krijgen strax
 
ff vraagje over je gtx backplate
Heb jij ook dat de soldeerpinnetjes van de voedingsconnector kaart de backplate raken?
viel me net op bij de mijne, en wil geen sluiting krijgen strax

Nee daar had ik nog geen last van :p ja ik moet indd het topic gaan starten zodat ik de zooi kwijt komt ligt hier maar in de weg zal mischien vanavond nog eens het topic plaatsen :)
 
Update .

Kon het niet laten toch maar een 2e GTX460 gehaalt .

En dan komt het volgende ik heb de voeiding Silent pro 700 watt die max 840 kan leveren moet meer dan genoeg zijn .

Maar aangezien er maar 2x 6 pin of 1x 8 pin aansluiting zit voor pci-e .
En ik 4x pci-e 6 pin nodig heb om sli te kunnen poweren .
Kom ik 2x 6 pin pci-e te kort . met mijn vraag is er een mogelijkheid om van een 4 pin molex naar 6 pin zelf te maken .
Dus bijvoorbeeld : Molex 4 pin klik ik in de psu en dan rechtstreeks naar de GPU met een 6 pin .

Ik heb nog 3x 4pin molex slots over op mijn voeiding dus zou ze ook kunnen op splitten want ik weet niet of ik een helekaart op zoon molex lijn kan zetten .

hier foto van overige kabels die ik nog heb waar mee ik 2 kabels moet gaan maken als iemand mij zou kunnen helpen zou ik erg waarderen !:)
dsc00460v.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt linke soep Jean :hmm
Het moet mogelijk zijn, dan zou ik elke videokaart van één originele 6 pins voorzien, en dan 4x molex ombouwen naar 2x 6 pin, en ook van die beide één op elke kaart.
De 6 pins zijn een veel geraffineerdere stroomtoevoer speciaal voor grafische kaarten, die nogal wat eisen.
Moet te doen zijn met wat soldeer werk, heatschrink en een paar connectors van Freddy :D
 
Het moet indd mogelijk zijn want je krijgt standaard die 6 pin naar molex connectors er bij . en daar heb ik toen der tijd nog mijn tril sli gtx260 12 maanden mee gedraait :pik wacht even af op meer antwoorden
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Sw333t Chieftec MK-35DV Accessory set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
S SyBjuH - Chieftec Mash H2o Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
JeanPaul [VERKOCHT] Chieftec 850 Nitro Verkocht 3
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
F Chieftec CEB-2235S HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Chieftec - Drivebay opslagdragers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy [INACTIVE] 2x Chieftec inclusief Innovatek passieve waterkoeling set Verkocht 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan