• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean Paul's 24/7 System !

JeanPaul

Bros Family
Beste Highflowers ,

Het is alweer een tijd geleden !
De reden daar van was omdat ik alles verkocht had wat ik had , omdat ik een eigen zaakje ben begonnen !.
Dus wat extra geld was wel gewenst ! , nu alles weer op een rijtje staat is er opnieuw een desktop aangeschaft en hebben we een schone start gemaakt !.
Er waren een aantal dingen waar het systeem aan moest voldoen :

- Een hoop storage , aangezien vriendinlief ook haar data er kwijt op moet
- Stil , strakke cleane look
- Moet fatsoenlijk games kunnen draaien

Dus toen dat allemaal beetje duidelijk was maar eens pen en papier gepakt en onderdelen gaan pikken toen zijn we op het volgende uit gekomen :

*Intel Core i7 4770K
*Msi Z87 GD45 Gaming
*Msi Gtx 760 Gaming 2GB
*Adata XPG 8GB 1600mhz ( 8-8-8-20)
*BeQuite L7 System Power 600W (silver efficient)
*Corsair H60
*Seagate SSHD 1TB , 7200RPM , 64MB Chache
*Seagate Barracude 1TB ,7200 RPM , 64MB Chache
*Seagate Barracude 1TB ,7200 RPM , 64MB Chache
*Seagate Barracude 1TB ,7200 RPM , 64MB Chache
*Seagate Barracude 2TB ,7200 RPM , 64MB Chache
*Seagate Barracude 2TB ,7200 RPM , 64MB Chache
*Fractical Design Core 3000 ( Hier en daar aangepast !)

Randapparatuur :

*iiyama Prolite E2607WSD 1920x1200 [ TN & LCD ]
*iiyama Prolite E2607WSD 1920x1200 [TN & LCD
*Logitech G430 7.1 surround
*Microsoft sculpt conform keyboard & mice ( omdat ik links ben ! )
*Roccat Taito king-size 5mm mice mat

Voor de rest zal er een window in komen , alles mdpc-x sleeve , alles strak gecable management !

Ik hou jullie op de hoogte !:)
 
Hey JP Mooi dat je weer een bakkie gaat bouwen :D

Kan je niet beter een losse ssd voor het os enzo hebben en en 2x een 4TB hdd nemen, bespaart je een hoop ruimte
 
Hey JP Mooi dat je weer een bakkie gaat bouwen :D

Kan je niet beter een losse ssd voor het os enzo hebben en en 2x een 4TB hdd nemen, bespaart je een hoop ruimte

Nou het is dus zo , ik ga niet voor custom waterkoeling blijf het bij de h60 houden aangezien die erg goed zijn werk doet .
Dus je zou indd voor de optie kunnen gaan wat jij hier boven zegt . Maar dan zit met een lege hdd cage ( wat ik lelijk vind :p) en hem verwijderen de lege hdd cage is ook niks ( tenzij je een lange gpu hebt of custom waterkoeling )

lekker hoor hij is weer terug *volgmodus aan* en wat voor bedrijf heb je nu dan ? :)
Haha merci !, ik ben een eigen broodjes zaak begonnen !:)

idd net wat thierry zegt. Bespaart bovendien in energie.
Nadeel is wel, dat als 1x 4tb stuk gaat, je ineens veel data kwijt kan zijn.

Indd wat je zelf zegt , als iets dood gaat ben ik het kwijt , boven doen had ik psu power genoeg en efficiënt was die ook genoeg vandaar !:) en puur voor de looks.
JP, waarom niet gewoon een NAS voor de opslag, scheelt ruimte in je kast...

Omdat mijn moeder & vriendin net een tv aan krijgen en ik niet altijd de vraag wil krijgen , hoe werkt dat ding :p
 
Omdat mijn moeder & vriendin net een tv aan krijgen en ik niet altijd de vraag wil krijgen , hoe werkt dat ding :p

Hahaha....ach ja...is zo geleerd hoor. Zelfs mijn vrouw snap hoe het werkt, gewoon 2 netwerk locaties toegevoegd onder 'verkenner' en ze kan er altijd op de NAS. Ik kan niet meer zonder, kan het iig aanraden (of is iig het overwegen waard).
 
Update

Zo had gister vrij en ben veelste veelste laat op gebleven ! , maar heb wel eigenlijk een hele hoop gedaan gekregen .
Zo heb ik gister alles gesleeved en gaatjes getapt in de case voor cablemanagement clips.
Cpu koeler ( h60 ) ingekort , en eigenlijk alles gemonteerd zoals ik het wilde hebben .
Vandaag wakker geworden even mijn zooi voor morgen klaar gemaakt in de zaak .
En toen begonnen aan het custom frontje wat ik wilde hebben deze ligt op het moment van typen in de spuiterij :sarc:
Ik laat het aan de foto's over !:)



Lekker simpel maar strak in mijn ogen !



Sata kabels netjes gemanaged



Random ..





Dan het cable management aan de achterkant , vind ik ook erg geslaagd !



Fans netjes met stickers zwart gemaakt !



En hoe de front er nu uit ziet ... tape is al aangebracht voor de front te bevestigen :)



Zo dat was hem ! tot de volgende
 
update

Vandaag een klein updatje !
Vandaag het custom frontje afgemaakt en gemonteerd ziet er al 100000x beter uit dan die lelijke stock mesh .
En vandaag nog even het hele bureau inorde gemaakt ! , monitors netjes gezet alle cabels van het bureau opnieuw gedaan .








Mozzels !
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
JeanPaul Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL Gallery & Build Logs 153
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M ombouwen bestaand system Waterkoeling 16
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Aqua computer airplex radiatoren *Modularity system 360mm *Radical 240mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Fryslanboy [WC] Dual System, i5 KabyLake, Z270G en Z270I, 2x GTX10xx Advies Waterkoeling Setup 6
Sw333t Phanteks Enthoo Mini XL DS (Dual System) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
kenshinyuo Closed system vs custom systems Waterkoeling 1
Zwelgje [GEVONDEN]Saitek PRO Flight X-65F Combat Control System HOTAS Gevonden 1
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
B R9-290x system, Advise for watercooling setup please Advies Waterkoeling Setup 0
l3p [VERKOCHT] Aqua-Computer AMS Airplex Modularity System + veel extra's Verkocht 3
arwin74 [IN-ACTIVE] Cisco NSS4000 4-bay Gigabit Storage System Chassis Verkocht 0
Sw333t [VERKOCHT] Philips DVD Home Theater System HTS4600 (2.1) Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Cisco NSS4000 4-bay Gigabit Storage System Chassis Verkocht 14
coolfris Nieuwe AquaComputer radiators: airplex modularity system HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
soppy 3DMARK Vantage error: system info scan failed can't run benchmark Hardware & Software 6
chinx Conquest system reset Gaming 0
Wouter Conquest system game morgen avond weer online! Gaming 22
M Mad Dog system Gallery & Build Logs 22
M Mijn eerste Liquid Cooling System Waterkoeling 8
S Kinetic Energy Recovery System (KERS) Nieuws en Sport 18
damunk PrimoChill Typhoon III Reservoir System HighFlow Product Suggesties en Nieuws 70
vincent Lian-Li Innovates PC-888 System Case Cases en Modding 17
vincent GeiL EVO Cyclone Memory Cooling System - 50mm fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan