• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL

Dankjewell allemaal voor de lekkere complimentjes !:D

heb alleen 2 probleempjes

1: de window cute is super gelukt alleen heb ik mijn een 2 mm verrekentt en mist 1 rand ene randje om het plexi glas op te laten leunen even kijken hoe we dit oplossen

2: mijn Grillrad heb ik mij ook weer 2 mm op verkeken dus nu sluit die niet 100 % af maar 99% nu mijn vraag kun je zo iets afkiten ? of iemand een idee .
 
Dankjewell allemaal voor de lekkere complimentjes !:D

heb alleen 2 probleempjes

1: de window cute is super gelukt alleen heb ik mijn een 2 mm verrekentt en mist 1 rand ene randje om het plexi glas op te laten leunen even kijken hoe we dit oplossen

2: mijn Grillrad heb ik mij ook weer 2 mm op verkeken dus nu sluit die niet 100 % af maar 99% nu mijn vraag kun je zo iets afkiten ? of iemand een idee .

"Als het nie zit, dan gebruiken we kit" is het spreekwoord, maar ik denk niet dat het er hier goed uit gaat zien. Kun je die 2mm niet ergens wegsneaken of gewoon een rubberen stripje er langs prutsen?
 
daar nemen we genoegen mee !:p
Jaloezie, is het sleutelwoord bij mij :p
Epic ! :p
"Als het nie zit, dan gebruiken we kit" is het spreekwoord, maar ik denk niet dat het er hier goed uit gaat zien. Kun je die 2mm niet ergens wegsneaken of gewoon een rubberen stripje er langs prutsen?

Nou dat is het hem juist , toen straks nog even naar gemeten , het was totaal 2 mm en er blijft 1 mm over door de rubbere rand wat er al langs zit . je ziet het op eerste oog niet echt alleen als je echt met je neus van heel kort bij er op ligt te hijgen zie je het . maar ik heb de mod gemaakt dus ik weet wat er aan mankeert en ik wil hem 100% hebben :p
 
Nog 1 tiipje ;)

Je Xfi kaarje openmaken en je SMD led beplakken met elektrical tape en ook het raampje in de cover, heb ik hier ook gedaan ;) kijk maar @ buildlog DuaLLPhantom, bijna geen licht meer :D

En je power lampje ff veranderen :D
 
Zo eindelijk terug thuis .

Afgelopen 3 dagen bij een vriend geweest waar een lannetje was .
Daar ook maar nog 1 fotoje geschoten .
Is wel geschoten met mijn blackberry dus excuses voor het slechtere kwaliteit .

img00004201010171634.jpg
 
mini update

Vandaag nog klein pakje binnen gekregen van onze oom freddy.
Met daar in in rode tubing / bitspower fitting .
Wil eens proberen of rood /black combo goed staat qua tubing .
Verder ben ik nog alles beetje aan het verfijnen en bezig met de side panel !:)

tot volgende update !
dsc00454p.jpg
 
En dan een minder leuke melding naar werk had ik de rode slang er in verwerkt , ziet er super uit en naar 4 uur lektesten geloofde ik wel dat het allemaal sealed was .
niet dus viel recht een druppel op mijn core van mijn GTX480 ( als nu fucking ek ook maar gewoon geen E in de backplate had gemaakt leefde mijn GTX480 nu nog maar goed)
Nu heb ik direct de stroom uit geplugt . en hem helemaal droog gemaakt ect en goed laten drogen 4 uur later opgeboot krijg veel maar helemaal niet goed , zie 10000x kleurtjes door mijn heel scherm is er nog iets wat ik hier aan kan doen of is het meer einde GTX480 van 550 euro . Zoja wilt me dan iemand AUB ASAP mijn PM'en voor een nieuwe GPU als je nog wat heb liggen , want geld voor een nieuwe GTX480 heb ik simpel weg niet :(
 
En dan een minder leuke melding naar werk had ik de rode slang er in verwerkt , ziet er super uit en naar 4 uur lektesten geloofde ik wel dat het allemaal sealed was .
niet dus viel recht een druppel op mijn core van mijn GTX480 ( als nu fucking ek ook maar gewoon geen E in de backplate had gemaakt leefde mijn GTX480 nu nog maar goed)
Nu heb ik direct de stroom uit geplugt . en hem helemaal droog gemaakt ect en goed laten drogen 4 uur later opgeboot krijg veel maar helemaal niet goed , zie 10000x kleurtjes door mijn heel scherm is er nog iets wat ik hier aan kan doen of is het meer einde GTX480 van 550 euro . Zoja wilt me dan iemand AUB ASAP mijn PM'en voor een nieuwe GPU als je nog wat heb liggen , want geld voor een nieuwe GTX480 heb ik simpel weg niet :(

Ahh!

Dat is echt bale man!
 
Fuck man, zwaar klote
hebbie bon nog, khad hetzelfde paar maanden geleden met m,n gtx295
in oude staat terug gestuurd, en gelukkig was leverancier heel meegaand
kheb helaas laatst wat redelijke snelle gpu,s verkocht
maar kheb nog 2 kaartjes liggen, tis niet veel,
een MSI N9500 GT 512/D3
of een Asus EAX 1900XTX 2DHTV 512MB Radion
Stuur hem zo op naar je, totdat je wat nieuws heb
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Sw333t Chieftec MK-35DV Accessory set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
S SyBjuH - Chieftec Mash H2o Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
JeanPaul [VERKOCHT] Chieftec 850 Nitro Verkocht 3
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
F Chieftec CEB-2235S HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Chieftec - Drivebay opslagdragers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy [INACTIVE] 2x Chieftec inclusief Innovatek passieve waterkoeling set Verkocht 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan