• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL

Update

:sarc: weer wat dingen er bij bestelt aangezien ik mijn loop niet naar mijn zin kreeg .

Dit is wat morgen (dinsdag) als het goed is binnen moet komen :

1x EK-NB/SB 4 - Acetal
3x Bitspower G1/4 Black Sparkle Rotary Angle 1/2 Fitting
3x Bitspower G1/4 Silver Shining Rotary 45 Degree IG1/4 Adapter
3x 13MM (1/2) Feser Short fitting G1/4
1x Laing Silencer (60x60MM dempingsmat, zelfklevend)
1x EK-Multioption RES X2 - 100 Basic
2x Feser One Cooling Fluid - UV BLUE

Kunnen we morgen uiterraad weer goed aan de slag morgen komt ook een update !:)

ps : alle 3/8 bitspower fittingen ,ek360 , alphacool top gaan de deur uit gelieve pm voor intressen .
 
upppdaate

Vanmiddag pakketje binnen gekomen .
Moeder moest me uit bed komen slepen zodat ik open deed :D

Foto's hebben we meer aan dan mijn geouwehoer .

2uo9e.jpg

2aj4dco.jpg

25sc2ua.jpg

Als je goed kijkt zie je 2x een MVR40 liggen , deze komen op mijn volgende mobo want er komt een Asus P7P55D - Deluxe in huis , ga ik ergens deze week nog bestellen .

Misschien dat er vanvavond nog een update is !
 
Laatst bewerkt:
update

Toch verandert van gedachten .
Nieuwe mobo aangeschaft een: Asus Maxiumus Formula III

Ik heb de AMFIII nog niet binnen , zodra die binnen is zal ik wat pics schieten !
Verder heb ik alles in huis op dit naar :
hflaatstebestelling.png

Dit moet nog bestelt worden en dan kan ik zo goed als de build in elkaar gaan zetten .
ik hou jullie op de hoogte !
 
Update

De Asus Maximus formula 3 geïnstalleerd
Het Fullcoverwater block er ook geïnstalleerd .

Toen de Os er op gezet en eens wat gaan kloten met de Oc .

Toen was dit het resultaat :

buildloggupdate.png

Aangezien de formula3 rode accenten heeft en mij dit ontiegelijk stoort xD
ook maar direct een nieuwe bestelling geplaatst om het plaatje compleet te maken .
Komt als het goed is dinsdag binnen ,aangezien mijn college woesndag weer begint zal ergers verloop de week een grote update komen !

buildlogghfgekocht.png


Wat er dan nog allemaal moet gebeuren is :

*Plexi plaatje opmaat maken , dat op de de boven kant en de onderkant van elkaar afschermt zodat je ''zeg maar 2 verdiepingen in de case krijgt ''

* Nieuw geheugen halen , zal waarschijnelijk iets worden van Dominator 2x2 GB 2000mhz CL8 worden


* window maken met een cut zodat je alle hardware ziet , daar boven gaat een Rog logotje of iets anders plaats vinden ben ik nog niet uit maar dat zien jullie allemaal wel komende week !



Ps : ik vergeet het helemaal er bij te zetten maar thx sander voor het hier en daar helpen bij het ocen !
 
Laatst bewerkt:
lees update

Pakje nog van freddy ontvangen , waaronder Tygon tubing , 7 x2000 rpm fans met rode led en rode vloeistof .

Leds zijn ook onder weg had ik me al bestelt zullen morgen binnen komen dat nog allemaal sleeven en monteren ect en dan komt er een update .

Tot dat het kut nieuws kwam , maandag is mijn Gsm , scooter en rijbewijs gepikt .

totaal voor zoon 2,1k word zo voor je neus weg gepikt .
Ja ik ben 19 en rij scooter maar wat wil je dan ook als je midden in het centrum woont en parkeer geld kost 2,70 per uur :p .

Dus het geld gaat eerst uit naar een nieuwe telefoon , het kutste was dat alle bank gegevens op mijn mobiel stonden . Ik was er gelukkig optijd bij dat ik alles heb kunnen laten blokkeren maar nu moet ik weer ing formulier aanvragen voor dat k weer tan codes op mijn mobiel kan vangen om online internet te bankieren :012:.
Waar door ik weer ontiegelijke vertraging op school krijg want ik wilde de zelfde dag mijn boeken betalen .

aka UBER KUT allemaal :p

maar goed we geven niet op er zal en komt een dominator cl8 2000mhz kitje nog in het systeem dit zal alleen wel even duren .

Ergens in deze week vind de update plaats .
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Sw333t Chieftec MK-35DV Accessory set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
S SyBjuH - Chieftec Mash H2o Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
JeanPaul [VERKOCHT] Chieftec 850 Nitro Verkocht 3
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
F Chieftec CEB-2235S HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Chieftec - Drivebay opslagdragers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy [INACTIVE] 2x Chieftec inclusief Innovatek passieve waterkoeling set Verkocht 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan