• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL

Mooi, maar die 90° + 45° op je outlet zorgen voor heel wat restrictie, ik zou de pomp een kwartslag draaien, en een 90° op je inlet en dan met een 45° naar je SB gaan = minder restrictie, of zelfs nog anders, je 360 in de voorkant omdraaien en recht je rad in laten pompen, dan naar je SB en zo verders ... ;)
 
Jawel ik heb alles goed aangesloten en met spuiten bedoel ik niet letterlijk dat !:p
Water stroomt er gewoon netjes in , gewoon goede flow . maar zodraai ik mijn fittingen krijg zal ik het veranderen kijken of de flow nog harder dan word.
 
Update

Vandaag ,

weer verder gegaan aan de build .
Ik moest eerst wat dingen gaan halen voor dat ik verder kon (zie foto's )

Wat ik vandaag heb gedaan is : 2 plexiplaatjes gemaakt voor afdekking , kablemanagement , sidepanel passend gemaakt (past niet vanwegen de plexiplaat )

Hier de pics :

hier de spullen wat ik vandaag ben gaan ophalen
dsc00373tl.jpg


Plexi plaatje wat gecoat werd
dsc00374n.jpg


Hier een reeks pics van de binnenkant
dsc00375hk.jpg

dsc00376xo.jpg

dsc00379rg.jpg

dsc00382n.jpg

dsc00383n.jpg


Hier de cablemanagement (let niet op de 2 sata kabels die worden asap gesleeved)

dsc00384i.jpg

dsc00385g.jpg

dsc00386g.jpg


Pics van de HDD cage die nog gecoat moest worden ( zie je nu niet veel door al het zwart )
dsc00378p.jpg

dsc00377l.jpg


Met de sidepanel er op + geheel overview nog een keertje
dsc00388l.jpg

dsc00390r.jpg


Dat was hem weer , morgen komt de rest van het spul binnen oa : sleeving , nieuwe pootjes ect !

Morgen weer een update waarschijnelijk !

Reacties zijn welcome
 
Thx voor de reacties !:D

@ Saviour : window komt er uiterraad ! maar wil eerst even de sata's doen en nog de fan die gesleeved moet worden zodat de rechter panel er niet meer af hoeft zodat ik het window kan maken (en die word groot :p )

@ dopestuff :

Klopt , slang route had anders gekunt maar het moet wel mooi blijven :p , Waarom er maar 2 fans zitten op de EK360 is omdat voor de 3e plek geen plaats is dat had k over het hoofd gezien met de pomp plaatsen , komt wel een 3e fan op uiterraad zodra ik mijn fitting binnen heb voor op mijn pomp die word dan 90 graden gedraait .
 
Uppdate !

Ben ik weer :sarc:

Vandaag een bestelling gekregen met daar in :

* sleeving voor Sata kabels

* Pci 8 pin verlenger (orginelen draad was te kort )

* lian li pootjes

Alles wat vandaag binnen gekomen was is ook al gesleeved en gemonteerd en gekabel management .

Toen opnieuwe een bestelling geplaats en mijn laatste voorloopig !
Wat komt nu weer in huis ?
Ik wil eens 1/2 Slang gaan proberen !

Wat is bestelt :

15x Bitspower 1/2 short fittingen .

1x EK preformence top ( andere top want die van alphacool krijg ik de ********* van ! ) waarom deze top ? omdat deze simpel weg 1 fiting in de voor kant heeft en 1 op de top .

Dan zit ik nog met een probleem : ik kan maar niet te vreden worden over mijn tubing .
Ik vind boogjes mooi ect maar hoeft niet ! Ik neem bijvoorbeeld Quadcore zijn build de tubing daar ben ik helemaal kapot van lkkr ruim maar toch erg clean dat is waar ik ook opzoek naar ben !

Dus op verzoek wilt iemand met mij mee denken kijken voor de juiste Tubing route ? pomp veprlaatsing mag , reservoir word lastig .

alvast bedankt ! en tot vrijdag /zaterdag (dan is alles binnen )
 
updaate

Goedemorgen !

Toen net pakje binnen gekregen even opgemaakt om te kijken
dsc00391l.jpg


Vroeg me alleen af wat op de EK-DDC X-TOP V2 nu de in let en de out is ?

Zal ergens verloop deze week een update komen .
 
Mischien een domme vraag maar die kabelklemmen moet je die gewoon in je backplate schroeven? Thnx alvast:surprised:

Het zijn geen kabel klemmen :p , ik heb gewoon bij de gamma ( ik weet even de naam er niet voor ) klemmetjes gehaalt wat je normaal gebruikt in huis voor internetkabels of tv kabels vast te leggen .
Toen heb ik met een boormachine de gaatjes grooter geboord zodat het juiste formaat schroef er door heen kon .
Bij mij zaten al standaard zo veel gaten in de case omdat de case extended mobo ondersteunt maar je kunt uiterraad ook gewoon je eigen gaatjes boren :).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Sw333t Chieftec MK-35DV Accessory set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
S SyBjuH - Chieftec Mash H2o Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
JeanPaul [VERKOCHT] Chieftec 850 Nitro Verkocht 3
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
F Chieftec CEB-2235S HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Chieftec - Drivebay opslagdragers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy [INACTIVE] 2x Chieftec inclusief Innovatek passieve waterkoeling set Verkocht 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan