• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Check mijn lijst watercooling - suggestie - advies

Helemaal duidelijk! EK-FC Bridge TRIPLE Serial lijkt me wel wat. dan heb ik ook 2 van EK-FC Link R48X0/58X0 nodig. Jammer da highflow ze niet verkoopt.

btw heeft iemand ervaring met EK-online shop?

Dit was weer educatief, Bedankt coolfris!

Ik weet niet precies welke grote bridge je nodig hebt.

1233658461.jpeg

MSI X58 Platinum: Zo te zien twee slots afstand tussen de kaarten

Ik denk die triple bridge en dan de parallel versie als je van plan het parallel te laten lopen + een blank-link (parallel) om de open gaten in het midden af te sluiten.

Zoiets dan voor een parallel aansluiting:

2x EK-FC Link R48X0/58X0

1x EK-FC Bridge TRIPLE Parallel

1x EK-FC Link BLANK parallel

Als dat klopt kan je die aanvragen in het sub-forum waar Freddy hierboven naar verwijst.


Hier nog twee installatie vids ;)


 
Heb ff niet opgelet. dacht dat met 1 bridge parallel/serial kon doen. In mijn geval heb ik EK-FC Bridge TRIPLE Parallel nodig.
Wat mobo en maten betreft...ik weet het niet of ie wel past. Misschien weet Freddy iets meer hierover?
Ik moet de afmetingen van die bridge weten, hoop ze op site van EK te kunnen vinden
 
Heb ff niet opgelet. dacht dat met 1 bridge parallel/serial kon doen. In mijn geval heb ik EK-FC Bridge TRIPLE Parallel nodig.
Wat mobo en maten betreft...ik weet het niet of ie wel past. Misschien weet Freddy iets meer hierover?
Ik moet de afmetingen van die bridge weten, hoop ze op site van EK te kunnen vinden

Ik ging er ook vanuit dat je zo'n bridge kon switchen. Dit is bij die van aqua-computer wel het geval. Viel mij een beetje tegen dat dat niet kan.


Wat ook eventueel ook een mogelijkheid voor je zou kunnen zijn, is de SLI/CF oplossing van Bitspower.

bp_sli.jpg


Dat is een fitting + transparant kunststof buisje.

Ziet er ook heel strak uit en is denk ik minder duur dan het totaalplaatje een bridge. Plus dat je ze eventueel meenemen kan naar een volgende set kaarten + blokken.

Maar dat laatste geld natuurlijk ook voor alle andere SLI fittingen en buisjes. Omdat je toch al met de duurste oplossing bezig was, leek het me wel wat om je ook de bitspower oplossing voor te schotelen. Normaal gesproken is bitspower altijd de duurste oplossing, in dit geval eens een keer niet. ;)
 
Dit zou ook wel kunnen. Kwestie van onderste 2 gaatjes van waterbloks af te dichten.
Als het zo ver is neem ik de beslissing.
Komt wel goed denk ik.

Bedankt voor je suggesties, wordt erg gewaardeerd!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
C Componenten check Advies Waterkoeling Setup 3
B Advies en final check Waterkoeling 5
S Eerste loop, controle check! Advies Waterkoeling Setup 2
MrGiorgio Animo check TP 12 Lan Party 28
Johnny Zack Snyder Announces BATMAN/SUPERMAN; Check Out The Official Logo Films / Movies 0
P Laatste check CPU Loop Advies Waterkoeling Setup 8
J Water loop check Waterkoeling 4
R Eerste waterkoeling, onderdelen check Advies Waterkoeling Setup 4
T Winkelwagen check/ fittings check/mogelijkheden check Advies Waterkoeling Setup 5
X-Tripiot Interesse Check Phase koelers. Verkocht 172
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
K Winkelwagen Check.. GPU Waterkoeling GTX580 SLI Advies Waterkoeling Setup 12
P Laatste check op waterkoelingsetup Advies Waterkoeling Setup 8
M Laatste check, Advies Waterkoeling Setup 5
I Laatste check + vraagje matte black Rasa Advies Waterkoeling Setup 8
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
boefmans check een aantal vraagjes! Advies Waterkoeling Setup 26
T [check] 1155 systeempje Hardware & Software 8
S [check] is dit systeem goed en kloppend? Hardware & Software 28
Wally1987 [VERKOCHT] EK X58 fullcover? blokken [animo-check] EK suppreme HF Verkocht 11
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
Vissa [VERKOCHT] Volledig Highend WC Set met evt GTX480! Check it out! Verkocht 20
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
Sanders [VERKOCHT] 2x Asus HD 5850 animo check Verkocht 16
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
B 3pin fan cable + connector to check fanspeed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
MASTERBLASTER [CANCELED] animo check watergekoelde pc Verkocht 21
E Advies en check gevraagd - waterkoeling setup Waterkoeling 7
Nerd1979 Waterkoeling check gevraagd! Advies Waterkoeling Setup 4
D loop check Waterkoeling 13
Johnny Core i7 d0 overclock check Overclocking 6
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
wijthoef Laatste Check Hardware & Software 32
MrGiorgio Mobo check Hardware & Software 12
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan