• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Caselabs TH10

Dat maakt niet zoveel uit, zolang de buitenmaat maar max 12mm is.. En de prijs is per meter inderdaad. Ik was voor 4 meter iets van 15euro kwijt excl verzenden aangezien ik er in de buurt was en ze dus opgehaald heb.
 
Thanks VoYaGeRTM! :D

Kan inmiddels ook verklappen dat de nodige spulletjes weer onderweg zijn en deze vandaag of morgen binnen gaan komen! :)

Helaas wel de mededeling gehad dat het garantiegeval van m`n moederbord anders liep dan verwacht. Bij aankomst bij de webshop bleken er cpu pinnen beschadigd / krom te zijn terwijl ik het bord niet zo op had gestuurd. Nadeel is dat ik er dus geen foto`s van gemaakt had en nu geen poot heb om op te staan en nu kan het bord wel gerepareerd worden maar dit bord wou ik uit eindelijk toch vervangen omdat ie inmiddels niet meer aan al m`n wensen voldeed. Ik had gevraagd om het bord om te ruilen voor een ander plus eventuele bij betaling maar die vlieger gaat helaas niet meer op. Dus ik weet nog niet precies wat ik met dat bord ga doen. Reparatiekosten kwamen uit op 90euro en dan komen er nog verzendkosten bij aangezien het geen garantiegeval meer is :(
 
Shaken is een groot woord.. Ik kan die 90euro gewoon betalen en het bord deze kant op laten komen maar aangezien hij niet meer aan alle wensen voldoet zal ie de verkoop in gaan dan. Maar aangezien het dan om een gerepareerd bord gaat en een bord wat niet bij iedereen in de smaak valt word de verkoop lastig. Ik heb ooit zo`n soort gelijk bord verkocht, dit was dan wel een single cpu bord maar ik had verwacht dat ik er meer voor zou krijgen en ik ben bang dat er hetzelfde gaat gebeuren met dit bord.

En dat geld voor reparatie kan ik ook bij een nieuw bord neerleggen.. Lastig lastig lastig allemaal :S
 
Ik laat m`n oude bord gewoon repareren aangezien ik nu even nog geen geld heb voor een ander bord. Helaas ligt deze nog even buiten budget :(

De foto`s zijn trouwens ook even tijdelijk offline aangezien ik de foto`s aan het verhuizen ben maar loop nog tegen een aantal probleempjes aan dus deze komen spoedig weer terug. :)

En de kast ligt op dit moment ook even helemaal uit elkaar vanwege een grote schoonmaak. Ik heb een aantal keer (flink) geknoeid met water en die meuk gaat echt overal in zitten. Ook wil ik alle dingen die vastgeplakt zitten vernieuwen met zwarte dubbelzijdige tape.

Nu staat alleen het geraamte er, de rest ligt overal en nergens. Aangezien mijn bord toch voor reparatie weg is heb ik dit moment even aangepakt om al het stof en troep schoon te maken ;)
 
Vandaag het moederbord retour gekregen, meer volgt hier later nog over..

En wat andere spulletjes binnen gekregen:

spulletjes.JPG


Sinds vandaag heb ik de rest van het jaar vrij dus heb ik alle tijd nu om alle bovenstaande spulletjes in te gaan bouwen.. Dit gaat wel even stap voor stap dus eerdaags zal er weer een update plaats gaan vinden.. Eerst nog even de nodige uurtjes slaap in halen enzo ;)

Word vervolgd! :D
 
M`n servertje hobbelt al verder met een ander bordje, maar daar wil ik nog niet al teveel over verklappen en het "oude" bord gaat de verkoop in.. ;)

En de kast heeft zelfs z`n eigen website gekregen! Deze is nog wel in de opbouwende fase maar het begin is er: http://www.caselabsth10.nl :D

Op en aanmerkingen of verbeteringen zijn uiteraard welkom! :)

PS: en ik weet dat de specs pagina weinig doet....... ;)
 
En de kast is nu zo goed als af! :D

Ik mis alleen nog een cm of 15 transparante buis, ik kom 3cm tekort ofzo :mad:

De buis staat inmiddels al een paar dagen in bestelling, en zodra die binnen is kan het het laatste stukje slag vervangen voor een buisje en dan mag m`n fototoestel aan het werk en volgt er een update met foto ;)

Er moeten nog wel wat kleine dingen gedaan worden want de pompen staan nu bijv. op volle toeren te pompen aangezien ik het nog niet voor elkaar krijg om dit te laten regelen door m`n moederbord.
Ook de aquaero moet ik nog updaten en inregelen en zien dat ik ergens een USB kabeltje vind van 1meter om deze te verbinden met m`n moederbord. Ook m`n flowmeter doet vreemd, althans ik kan de waardes hiervan niet uitlezen op m`n aquaero... Kortom, er staat nog wel het een en ander op m`n lijstje :)
 
Hoe de kast er NU bij staat:

01.JPG


02.JPG


Zoals je ziet moet er nog heel veel gebeuren. Maar door m`n werk heb ik s`avonds en in het weekend ook niet altijd tijd en de zin om te gaan knutselen en prutsen. Mijn wekker gaat (erg) vaak heel erg vroeg smorgensvroeg :mad:

En daarbij komt erbij dat ik nogal wat veranderd heb in de tussentijd.. Het draait allemaal wel, alleen nog niet zoals ik het wil maar stapje bij stapje komt dat wel goed. :)

En nog een bijkomend nadeel.. Hij past dus niet meer onder m`n bureau! Dat word dus ook nog knutselen aan het bureau.. :|
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan