Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik krijg denk ik maandag antwoord.
Dan zal ik het je laten weten.
Ze moeten het ook eerst testen en papierwerk etc. dat duurt altijd een tijdje.
Bij de kast zien ze gelijk de schade en kunnen ze nieuwe sturen.
Bij de pomp moeten ze eerst testen of het gebruikersfout is (pomptop verwisseld) en dat soort dingen.
Nee dat niet, als je netjes de rotor in het midden hebt gezet en de top er netjes op terug schroeft is er niks aan de hand.
Had je eigenlijk gecontroleerd of de rotor goed in de midden zat nadat je de XSPC top erop had gezet? Als dat niet zo is, zou dat misschien wel de reden zijn geweest dat de pomp het niet goed deed..
Alles zat er goed in. De pomp deed het eerst wel goed. heeft toen ook een hele dag gedraaid. Dag erna starte de pomp niet meer op. Duurde een minuut voordat de pomp begon te pompen. Tijdje daarna deed de pomp helemaal niks meer. De pomp maakte geen rare geluiden ofzo.
Nadat ik jou een mail had gestuurd heb ik eerst gekeken of het niet aan mijn voeding lag.
Ik heb de pomp ook getest toen deze pomp alleen op de voeding aangesloten was. Toen deed de pomp ook niks.
Toen heb ik de pomp verwijderd en de originele top er weer terug opgezet. Nogmaals getest op de voeding en weer deed de pomp niks.
Meer opties zijn er volgens mij niet om te kijken of de pomp wel of niet defect is. Ik had iig geen andere ideeen meer