Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben niet WoW verslaafd Al 2 dagen niet gespeeld.
Wat leuks uit gevonden met battlefield. Ik schiet traces op tank/heli killerbee knalt ze neer met raketje die uit zich zelf naar tracer toe vliegt en boem doet
w8 maar tot cataclysm uitkomt dan pas kun je zeggen off je verslaaft bent ;P
op momment is wow gewoon boring nog hopelijk komt cataclysm beta er snel aan
komt waarschijnelijk een eind eindelijk aan gearscore.
ze gaan inspect request throtlen.
vind zo bie zo al niet raar doet ook lag veroorzaken voor niet gearscore gebruikers.
het gaat ook weg binnen nu en 2 weken.
blizzard countered het
de addon inspect iedereen om zich heen
blizzard gaat het zo maken dat je per x minuten nog maar 10 mensen mag inspecten
wordt tijd ook al sinds nieuwe dungeon tool was me latency verdubbelt heb ik nu af en toe nog steeds last van.
en dan met die icc lag zo als gunship maakt het alleen nog maar erger off dit soort lag er nog is weet ik niet boeit me niet anyway ik raid namelijk niet op momment.
Als je 10 mensen mag inspecteren per 5 minuten heb je na 1 uur spelen als nog 120 mensen bijgeschreven in je data basis.
En als data basis uitgewisseld wordt met guild, party, raild leden krijg je als nog een grote data basis.
Dus heeft het niet heel veel zin in mijn ogen.
Alleen de grootste nadeel kan zijn dat niet iedereen up-to-date is.