Sindskort heb ik een nieuwe loop samen gesteld.
Ik heb er kleurloze koelvloeistof in gedaan en daar dan de kleurstof aan toegevoegd.
Nu heb ik de Photon 270 van XSPC en dat is vrij irritant om kleur toe te voegen ( drup valt op de plastiek intern en niet recht in het water )
Wat doseren moeilijk maakt. ( overdoseren is dus een feit bij mij )
Na paar dagen is dit water ondertussen al bijna zwart geworden.
Gisteren heb ik dan de loop al eens volledig afgelaten + terug opgevuld met gedistilleerd water.
het water die ik er heb afgelaten is niet rood meer, maar donker paars?
Kan iemand verklaren waarom mijn water van rood naar paars overgaat?
Is dit een reactie met de koperen radiatoren ? ( UT60 480 )
Mijn doorzichtig water was 0% verkleurd op maand tijd.
De pastel en 5L kleurloze vloeistof is onderweg, ik ga deze mixen in een grote kom buiten mijn loop deze keer, om de juiste kleur te bekomen.
Ik ben juist wat bang dat de vloeistof opnieuw gaat verkleuren, 60 euro koelvloeistof terug weg gieten zou zonde zijn natuurlijk.
Ik heb er kleurloze koelvloeistof in gedaan en daar dan de kleurstof aan toegevoegd.
Nu heb ik de Photon 270 van XSPC en dat is vrij irritant om kleur toe te voegen ( drup valt op de plastiek intern en niet recht in het water )
Wat doseren moeilijk maakt. ( overdoseren is dus een feit bij mij )
Na paar dagen is dit water ondertussen al bijna zwart geworden.
Gisteren heb ik dan de loop al eens volledig afgelaten + terug opgevuld met gedistilleerd water.
het water die ik er heb afgelaten is niet rood meer, maar donker paars?
Kan iemand verklaren waarom mijn water van rood naar paars overgaat?
Is dit een reactie met de koperen radiatoren ? ( UT60 480 )
Mijn doorzichtig water was 0% verkleurd op maand tijd.
De pastel en 5L kleurloze vloeistof is onderweg, ik ga deze mixen in een grote kom buiten mijn loop deze keer, om de juiste kleur te bekomen.
Ik ben juist wat bang dat de vloeistof opnieuw gaat verkleuren, 60 euro koelvloeistof terug weg gieten zou zonde zijn natuurlijk.