Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
EK heeft nog geen foto's genomen van de Acetal, Nickel en de Acetal+Nickel blokken.
Dus voor deze blokken nog tijdelijk de foto's van de Plexi ter illustratie
deze blokken staan nog niet in EK's cooling configurator... kan ik er vanuit gaan dat de HD5870 kaarten die momenteel verkrijgbaar zijn allemaal een standaard PCB design hebben? Wil niet nogmaals een blok hebben dat niet op mijn kaart past...
deze blokken staan nog niet in EK's cooling configurator... kan ik er vanuit gaan dat de HD5870 kaarten die momenteel verkrijgbaar zijn allemaal een standaard PCB design hebben? Wil niet nogmaals een blok hebben dat niet op mijn kaart past...
De blokken zijn voorbereid op Crossfire, dus zowel aan bovenkant als onderkant van de blokken heb je aansluitingen voor fittingen.
Je kan een SLI fitting gebruiken om de twee blokken aan elkaar te sluiten: SLI / Crossfire
We verwachten het mid volgende week. EK heeft de productie eind deze week af en dan gaat onze order naar ons verzonden worden.
Als je interesse hebt, is van te voren bestellen aan te raden, zodat we het voor je kunnen reserveren.