Hey ik speel sinds kort op de pc. Ik ben opzoek naar mensen om mee samen te spelen. Iemand?
D dutchterminator New member 27 oktober 2011 #1 Hey ik speel sinds kort op de pc. Ik ben opzoek naar mensen om mee samen te spelen. Iemand?
Cygnitr0n New member 27 oktober 2011 #2 Daarvoor hebben we een Platoon opgericht. Klik maar op mijn banner. Wel leuk is het dan op je naam te vermelden Join if u want.
Daarvoor hebben we een Platoon opgericht. Klik maar op mijn banner. Wel leuk is het dan op je naam te vermelden Join if u want.
D dutchterminator New member 27 oktober 2011 #4 Ik ben net op je clan site geweest maar als ik op apply to join druk gebeurt er niks.
Cygnitr0n New member 27 oktober 2011 #5 Mijn naam is: cygnitron (het is een "o" van otto) Moet lukken dutchT, net heeft weer iemand zich aangemeld.
Mijn naam is: cygnitron (het is een "o" van otto) Moet lukken dutchT, net heeft weer iemand zich aangemeld.
boefmans New member 28 oktober 2011 #8 boefmans heeft zich aangemeld irritant dat mijn gamenaam snuifje al bezet was (!). ook jammer dat je niet je eigen sig kan uploaden, beetje cheap wel.
boefmans heeft zich aangemeld irritant dat mijn gamenaam snuifje al bezet was (!). ook jammer dat je niet je eigen sig kan uploaden, beetje cheap wel.