V vincent Gouden member 29 november 2009 #101 die 3 mm is voor de led,s die ik ga solderen. De sleeve waar ik kan aankomen is voor de 24 pins en pci-kabels. betreft Hillflex-pg-3.0 3mm
die 3 mm is voor de led,s die ik ga solderen. De sleeve waar ik kan aankomen is voor de 24 pins en pci-kabels. betreft Hillflex-pg-3.0 3mm
Oli4v Active member 29 november 2009 #103 Freddy zei: // off-topic Je kan eventueel nog mee bestellen zonder verzendkosten, zodat het mee verzonden kan worden met jouw huidige order. PM me daarvoor even. Klik om te vergroten... geeft niet, is niet zo dringend, het belangrijkste is dat het werkt
Freddy zei: // off-topic Je kan eventueel nog mee bestellen zonder verzendkosten, zodat het mee verzonden kan worden met jouw huidige order. PM me daarvoor even. Klik om te vergroten... geeft niet, is niet zo dringend, het belangrijkste is dat het werkt
coolfris Moderator Forumleiding 29 november 2009 #104 'Keek al uit naar je sleeve-update.:003: Supernetjes gedaan! :023: :eusa_clap:
V vincent Gouden member 29 november 2009 #105 voor de verlichting in de case heb ik deze ledhouders gehaald met felle witte leds. Moet ze nog maken en kijken waar ze het beste uitkomen.
voor de verlichting in de case heb ik deze ledhouders gehaald met felle witte leds. Moet ze nog maken en kijken waar ze het beste uitkomen.
V vincent Gouden member 29 november 2009 #106 Hier het resultaat: Bij freddy in de shop: Kabelklem 9MM (zelfklevend) ook ideaal voor ledhouders, zo kun je leds monteren zonder dat je in je case hoeft te boren. zie de foto hierboven.
Hier het resultaat: Bij freddy in de shop: Kabelklem 9MM (zelfklevend) ook ideaal voor ledhouders, zo kun je leds monteren zonder dat je in je case hoeft te boren. zie de foto hierboven.
B brainiac86 Junior Member 2 december 2009 #108 hey vincent ziet er super strak uit maar hebben die fans led of geen led?
B brainiac86 Junior Member 4 december 2009 #110 ohhh ok en hoe ben je te spreken over de geluidsproductie van de fans?
V vincent Gouden member 4 december 2009 #111 super echt super, heb veel fans gebruikt maar deze zijn superstil zelfs op vol vermogen.
coolfris Moderator Forumleiding 5 december 2009 #114 Ziet er super uit! Dat reservoir klikt ook erg goed bij alle andere aquacomputer spullen. Als ik dat gereedschap allemaal zie krijg ik er ook weer een beetje zin in.
Ziet er super uit! Dat reservoir klikt ook erg goed bij alle andere aquacomputer spullen. Als ik dat gereedschap allemaal zie krijg ik er ook weer een beetje zin in.
Freddy Administrator Forumleiding 5 december 2009 #116 Ziet er weer heel netjes uit! Ze zeggen ook dat de reis erheen leuker is dan de bestemming zelf
Freddy Administrator Forumleiding 5 december 2009 #118 Lijkt net of er een "rook" in jouw reservoir zit, ziet er cool uit
Oli4v Active member 5 december 2009 #119 zeer mooi allemaal vincent, dat reservoir heeft toch wel ietsje speciaals. wat ik wel nog zag in een van de foto's waren 2 of 3 loshangen de kabels ergens, als je die nog zou wegwerken krijg je van mij een 11/10
zeer mooi allemaal vincent, dat reservoir heeft toch wel ietsje speciaals. wat ik wel nog zag in een van de foto's waren 2 of 3 loshangen de kabels ergens, als je die nog zou wegwerken krijg je van mij een 11/10
V vincent Gouden member 5 december 2009 #120 Oli4v zei: zeer mooi allemaal vincent, dat reservoir heeft toch wel ietsje speciaals. wat ik wel nog zag in een van de foto's waren 2 of 3 loshangen de kabels ergens, als je die nog zou wegwerken krijg je van mij een 11/10 Klik om te vergroten... Goed gezien, moet nog afbouwen. Binnenkort is even informeren naar een lasercutter, wil het hf logo en wat meer in de sidepanels laten frezen.
Oli4v zei: zeer mooi allemaal vincent, dat reservoir heeft toch wel ietsje speciaals. wat ik wel nog zag in een van de foto's waren 2 of 3 loshangen de kabels ergens, als je die nog zou wegwerken krijg je van mij een 11/10 Klik om te vergroten... Goed gezien, moet nog afbouwen. Binnenkort is even informeren naar een lasercutter, wil het hf logo en wat meer in de sidepanels laten frezen.