animal baars
Pannenkoek
Volledige naam van het product
Zalman HD160 HTPC kast
Op welke datum heb jij het product gekocht?
Tijdje terug van een tweaker over genomen
Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Niet, heeft alleen onder m'n bed gestaan met wat hardware erin.
Waarom wil jij het verkopen?
Ik heb een TV meubel gekocht waar deze kast niet in past. Nu heb ik een Origen AE S10V gekocht.
Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Die heb ik nooit gehad. Komt met de MCE-remote en de accesoires die ik heb. De kast zelf ik compleet. Alleen schroefjes heb ik niet veel. Werkt goed na de nodige configuratie wijzigingen goed samen met XBMC
In welke staat verkeert het product?
Goede staat. Een aantal beschadigingen intern, maar geen hinderlijke beschadigingen aan de voorkant.
Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Zo veel mogelijk wel. CD van de VFD heb ik nog. Is alleen voor windows XP geschreven. Drivers zijn wel te downloaden.
Wat is je richtprijs? (optioneel)
€100 incl. verzenden?
Meer info: ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
@Moderator: Foto's met mijn naamkaartje komen binnenkort. Ik heb nu mijn camera niet bij de hand... Deze foto's staan ook in de buildlog van de HTPC (Animal's HTPC).
Zalman HD160 HTPC kast
Op welke datum heb jij het product gekocht?
Tijdje terug van een tweaker over genomen
Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Niet, heeft alleen onder m'n bed gestaan met wat hardware erin.
Waarom wil jij het verkopen?
Ik heb een TV meubel gekocht waar deze kast niet in past. Nu heb ik een Origen AE S10V gekocht.
Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Die heb ik nooit gehad. Komt met de MCE-remote en de accesoires die ik heb. De kast zelf ik compleet. Alleen schroefjes heb ik niet veel. Werkt goed na de nodige configuratie wijzigingen goed samen met XBMC
In welke staat verkeert het product?
Goede staat. Een aantal beschadigingen intern, maar geen hinderlijke beschadigingen aan de voorkant.
Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Zo veel mogelijk wel. CD van de VFD heb ik nog. Is alleen voor windows XP geschreven. Drivers zijn wel te downloaden.
Wat is je richtprijs? (optioneel)
€100 incl. verzenden?
Meer info: ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
Dimensions | 435(L) x 420(W) x 160(H) mm |
Weight | 4.8kg |
Material | Aluminum |
CPU TDP | Upto 130W for Quiet Cooling |
Motherboard Compatibility | ATX/microATX |
Power Supply Compatibility | ATX PSU |
PCI/AGP Card Compatibility | Full Size |
Drive Bays | 4 x 3.5' Internal Drive Bays, 1 x 3.5' External Drive Bay, 1 x 5.25' External Drive Bay |
Cooling Components | 2 x 80mm Rear Exhaust Fans, ZM-MC1 Multi Connector |
Expansion Slots | 7 Slots |
Front I/O Ports | 2 x USB Ports, 1 x Firewire (1394) Ports, 1 x Microphone, 1 x Headphones |
Available Colors | Silver / Black |
Card Reader | 17 in 1 |
@Moderator: Foto's met mijn naamkaartje komen binnenkort. Ik heb nu mijn camera niet bij de hand... Deze foto's staan ook in de buildlog van de HTPC (Animal's HTPC).
Laatst bewerkt door een moderator: