0. Volledige naam van het product
Zalman CNPS10X Extreme (CPU Koeler)
::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
Deze CPU koeler heeft een blauwe LED fan en een speciale bijgeleverde fancontroller waardoor je met een druk op de knop kan switchen tussen temperatuur gestuurd en handmatig snelheid. Deze PWM Mate vind ik zelf zo handig dat ik deze los hebt aangeschaft om hem te gebruiken voor mijn nieuwe CPU koeler.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
26-07-2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Vanaf aankoopdatum tot een paar dagen geleden.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar van een shop (Kokoyta) dat niet meer bestaat, denk dat ze failliet zijn gegaan.
5. In welke staat verkeert het product?
Het heeft een klein defectje, het groene lampje van de bijbehorende fancontroller doet het niet meer. Dus als de fancontroller op handmatig snelheid staat brand er helemaal geen lampje. (Dit kan verder geen verwarring opleveren, in ander standen brand er wel een lampje.) Dit defectje heeft verder geen invloed op de werking van de fancontroller.
Als je dit echt heel vervelend vindt kan ik dit onderdeel wel vervangen voor een defectloze, dan gebruik ik zelf wel de "defecte" exemplaar. Maar het kan ook zijn voordelen hebben dat het groene lampje niet wil branden, bijv. als je vaak op handmatig zet en je vindt een groen lampje niet mooi staan in je behuizing.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja, zelfs de koelpasta (niet gebruikt) is nog aanwezig.
7. Wat is je richtprijs?
27,50 euro exclusief
Zalman CNPS10X Extreme (CPU Koeler)
::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
Deze CPU koeler heeft een blauwe LED fan en een speciale bijgeleverde fancontroller waardoor je met een druk op de knop kan switchen tussen temperatuur gestuurd en handmatig snelheid. Deze PWM Mate vind ik zelf zo handig dat ik deze los hebt aangeschaft om hem te gebruiken voor mijn nieuwe CPU koeler.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
26-07-2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Vanaf aankoopdatum tot een paar dagen geleden.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar van een shop (Kokoyta) dat niet meer bestaat, denk dat ze failliet zijn gegaan.
5. In welke staat verkeert het product?
Het heeft een klein defectje, het groene lampje van de bijbehorende fancontroller doet het niet meer. Dus als de fancontroller op handmatig snelheid staat brand er helemaal geen lampje. (Dit kan verder geen verwarring opleveren, in ander standen brand er wel een lampje.) Dit defectje heeft verder geen invloed op de werking van de fancontroller.
Als je dit echt heel vervelend vindt kan ik dit onderdeel wel vervangen voor een defectloze, dan gebruik ik zelf wel de "defecte" exemplaar. Maar het kan ook zijn voordelen hebben dat het groene lampje niet wil branden, bijv. als je vaak op handmatig zet en je vindt een groen lampje niet mooi staan in je behuizing.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja, zelfs de koelpasta (niet gebruikt) is nog aanwezig.
7. Wat is je richtprijs?
27,50 euro exclusief
Laatst bewerkt: