0. Volledige naam van het product
Silentmaxx HD-Silencer Rev. 2
(Het is voor SATA/PATA 3.5" HDD's.)
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Afgelopen week tweedehands aangeschaft. oorspronkelijke aanschafdatum niet bekend.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Niet bekend.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Product is niet compatibel met mijn CM690 II Advanced behuizing.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee
5. In welke staat verkeert het product?
De siliconenlaag bevat aantal "schaafwonden".
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Accessoires wel, maar doos niet.
7. Wat is je richtprijs?
12,50 euro exclusief verzendkosten/17,50 euro inclusief verzendkosten.
Je krijgt van mij een tweede Silentmaxx HD-Silencer bij, die zou ik anders toch weggooien. Deze silencer wijkt op een aantal punten af van de andere, dus ik denk dat dit de "rev 1" versie moet zijn. Verder ontbreken bij deze de groundingkabel en de vier schroefjes om hem vast te schroeven aan de kast. Verder moet ik opmerken dat het mij niet gelukt is bij deze rev1 exemplaar om een 3.5"HDD in te krijgen. Het zit echt veel te strak, waardoor ik de schijf niet helemaal ingeduwd kreeg. (Volgens de vorige eigenaar zou er wel een 3.5" HDD in gezeten hebben.)
Silentmaxx HD-Silencer Rev. 2
(Het is voor SATA/PATA 3.5" HDD's.)
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Afgelopen week tweedehands aangeschaft. oorspronkelijke aanschafdatum niet bekend.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Niet bekend.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Product is niet compatibel met mijn CM690 II Advanced behuizing.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee
5. In welke staat verkeert het product?
De siliconenlaag bevat aantal "schaafwonden".
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Accessoires wel, maar doos niet.
7. Wat is je richtprijs?
12,50 euro exclusief verzendkosten/17,50 euro inclusief verzendkosten.
Je krijgt van mij een tweede Silentmaxx HD-Silencer bij, die zou ik anders toch weggooien. Deze silencer wijkt op een aantal punten af van de andere, dus ik denk dat dit de "rev 1" versie moet zijn. Verder ontbreken bij deze de groundingkabel en de vier schroefjes om hem vast te schroeven aan de kast. Verder moet ik opmerken dat het mij niet gelukt is bij deze rev1 exemplaar om een 3.5"HDD in te krijgen. Het zit echt veel te strak, waardoor ik de schijf niet helemaal ingeduwd kreeg. (Volgens de vorige eigenaar zou er wel een 3.5" HDD in gezeten hebben.)
Laatst bewerkt: