Garrett
Member
0. Volledige naam van het product
Samsung 305T+ 30" 2560x1600 pixels
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
Ergens in 2009, weet niet precies meer de datum
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
Zo'n anderhalf jaar
3. Waarom wil jij het verkopen?
Omdat ik terug ben gegaan naar een 24" zodat ik niet min of meer genoodzaakt ben SLI te draaien
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar de monitor is oorspronkelijk op 9 april 2008 gekocht door iemand anders.
5. In welke staat verkeert het verkochte product?
Perfecte staat, vorig jaar een compleet hagelnieuw paneel ingezet door Samsung, top service
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
De doos en verpakkingsmateriaal is nog aanwezig ja, CD zat er niet bij, boekje weet ik niet zeker maar is met deze monitor ook niet nodig lijkt me
7. Wat is je richtprijs?
Mijn richtprijs is 725 euro.
Mijn voorkeur gaat uit naar ophalen of langsbrengen... de TNT is de oorzaak dat er sowieso een nieuw paneel in moest... zucht...
Samsung 305T+ 30" 2560x1600 pixels
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
Ergens in 2009, weet niet precies meer de datum
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
Zo'n anderhalf jaar
3. Waarom wil jij het verkopen?
Omdat ik terug ben gegaan naar een 24" zodat ik niet min of meer genoodzaakt ben SLI te draaien
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar de monitor is oorspronkelijk op 9 april 2008 gekocht door iemand anders.
5. In welke staat verkeert het verkochte product?
Perfecte staat, vorig jaar een compleet hagelnieuw paneel ingezet door Samsung, top service
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
De doos en verpakkingsmateriaal is nog aanwezig ja, CD zat er niet bij, boekje weet ik niet zeker maar is met deze monitor ook niet nodig lijkt me
7. Wat is je richtprijs?
Mijn richtprijs is 725 euro.
Mijn voorkeur gaat uit naar ophalen of langsbrengen... de TNT is de oorzaak dat er sowieso een nieuw paneel in moest... zucht...