MASTERBLASTER
Member
hallo beste highflowers,
hierbij wil ik mijn hardware te koop aanbieden, vanwege dat ik nieuwe hardware heb aangeschaft.
ik heb dus een sandy-bridge gekocht.
ik dus te koop behuizing(gigabyte mercury 3d),moederbord asus p6t v2 deluxe,i7 920,3x dominator ddr3 1600mhz 6gb,msi 280gtx waterblock gemonteerd,ps2.
0. Volledige naam van het product?
losse onderdelen meerdere namen.(gigabyte mercury 3d kast),asus p6t v2 deluxe,intel i7 920,ddr3 corsair dominator 6gb triple channel+ airflowcooler,msi 280gtx met waterblock gemonteerd, een playstation 2.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
verschillende aankoop datums
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
zie hier boven vanwege verschillende aankoop datums weet ik niet hoe oud maar ongeveer 2 jaar.
3. Waarom wil jij het verkopen?
nieuwe hardware gekocht en ps2 ligt hier stof te happen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
niet meer aanwezig door verhuizing wat dingen te veel weggegooid!
5. In welke staat verkeerd het product?goede staat alleen kast heeft wel gebruiks sporen.(krasjes)
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
nee misschien alleen voor de kast wat schroeven en dingentjes.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
nou voor alles! bij elkaar vanaf 450 euro.
hierbij wil ik mijn hardware te koop aanbieden, vanwege dat ik nieuwe hardware heb aangeschaft.
ik heb dus een sandy-bridge gekocht.
ik dus te koop behuizing(gigabyte mercury 3d),moederbord asus p6t v2 deluxe,i7 920,3x dominator ddr3 1600mhz 6gb,msi 280gtx waterblock gemonteerd,ps2.
0. Volledige naam van het product?
losse onderdelen meerdere namen.(gigabyte mercury 3d kast),asus p6t v2 deluxe,intel i7 920,ddr3 corsair dominator 6gb triple channel+ airflowcooler,msi 280gtx met waterblock gemonteerd, een playstation 2.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
verschillende aankoop datums
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
zie hier boven vanwege verschillende aankoop datums weet ik niet hoe oud maar ongeveer 2 jaar.
3. Waarom wil jij het verkopen?
nieuwe hardware gekocht en ps2 ligt hier stof te happen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
niet meer aanwezig door verhuizing wat dingen te veel weggegooid!
5. In welke staat verkeerd het product?goede staat alleen kast heeft wel gebruiks sporen.(krasjes)
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
nee misschien alleen voor de kast wat schroeven en dingentjes.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
nou voor alles! bij elkaar vanaf 450 euro.