JeanPaul
Bros Family
Beste highflowers ,
Bij deze bied ik mijn Alternate 17CL46 aan .
Dit is een BTO notebook alleen door alternate verkocht dus hun naam staat er op .
De notebook is net ander half maandje oud . En verkeerd in spiksplinter nieuwe staat .
De reden waarom de notebook weg gaat is omdat ik totaal geen gebruik maak van de mobiliteit en game nauwelijks nog en geld is erg welcome op het moment !
de specs :
*17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / True NON-Glare, (res. 1920x1080)
NVIDIA® GeForce® GTX675M 2Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 4000)
*Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
*Mobile Intel® HM77 Express Chipset
*Intel ® Core™ i7-3610QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.3 GHz, Turbo Mode 3.3GHz)
*500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache
*500GB HDD 5400 rpm 16mb cache
*3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
*HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)
*1x DVI-I aansluiting (Single Link)
*Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
*Keyboard met programmeerbare achtergrondverlichting incl Numeriek keypad (Backlight Keyboard)
*Hoge kwaliteit Onkyo Speakers inclusief Sub-Woofer
*1 x IEEE1394 FireWire poort
*Ingebouwde vinger-afdruk sensor voor wachtwoorden en login-namen
De notebook komt met nog 22 1/2 maand garantie via alternate .
Orginelen doos en alle bonnen + accesoires zijn aanwezig , je krijg van mij ook gratis een dvd caddy waardoor je nog een 3e hdd kunt monteren .
De notebook komt met een Fresh install van Windows 7 64 bit ultimate met netjes alle driver geinstalleerd dus plug and play !
De vraag prijs is €1100,-
Prijs is exclusief verzend kosten !
Voor vragen kunt u
Mail : jeanke_de_witte_005@hotmail.com
Mobiel : 0683708336
Of uiteraard DM !
Mvg ,
Jean Paul Labrouche
Bij deze bied ik mijn Alternate 17CL46 aan .
Dit is een BTO notebook alleen door alternate verkocht dus hun naam staat er op .
De notebook is net ander half maandje oud . En verkeerd in spiksplinter nieuwe staat .
De reden waarom de notebook weg gaat is omdat ik totaal geen gebruik maak van de mobiliteit en game nauwelijks nog en geld is erg welcome op het moment !
de specs :
*17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / True NON-Glare, (res. 1920x1080)
NVIDIA® GeForce® GTX675M 2Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 4000)
*Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
*Mobile Intel® HM77 Express Chipset
*Intel ® Core™ i7-3610QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.3 GHz, Turbo Mode 3.3GHz)
*500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache
*500GB HDD 5400 rpm 16mb cache
*3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
*HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)
*1x DVI-I aansluiting (Single Link)
*Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
*Keyboard met programmeerbare achtergrondverlichting incl Numeriek keypad (Backlight Keyboard)
*Hoge kwaliteit Onkyo Speakers inclusief Sub-Woofer
*1 x IEEE1394 FireWire poort
*Ingebouwde vinger-afdruk sensor voor wachtwoorden en login-namen
De notebook komt met nog 22 1/2 maand garantie via alternate .
Orginelen doos en alle bonnen + accesoires zijn aanwezig , je krijg van mij ook gratis een dvd caddy waardoor je nog een 3e hdd kunt monteren .
De notebook komt met een Fresh install van Windows 7 64 bit ultimate met netjes alle driver geinstalleerd dus plug and play !
De vraag prijs is €1100,-
Prijs is exclusief verzend kosten !
Voor vragen kunt u
Mail : jeanke_de_witte_005@hotmail.com
Mobiel : 0683708336
Of uiteraard DM !
Mvg ,
Jean Paul Labrouche
Laatst bewerkt: