• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Ten eerste ...NICE!!!!!
Ten tweede ..oei, geen idee hoe je dat er nu afhaalt zonder het te beschadigen.
Ik heb sinds kort 3M gladde schilderstape, deze is veel makkelijker te verwijderen.
 
Thanks man, was niks meer aan te doen!
heb alles eraf gehaald en heb roze sensitive schilderstape gehaald , deze gaat er wel heel makkelijk af!
het is wel te restaureren maar daar gaan wel een paar dikke uren in zitten!
thansk!
 
OK !!
Dikke techno - check
Koffiezetapparaat naar hobbyhok verhuist - check,
Nicotine kauwgum gereed - check
Genoeg verf in huis - check
verwarming aan en raam open - check
Dikke motivatie ......................... check !

wordt een latertje vandaag !
 
betere kwaliteit tape gebruiken?
ben benieuwd of je het opgelost krijgt
misschien ook beter niet alles volledig tapen maar stukjes plastic of papier te gebruiken en enkel aan de randen te plakken?
Greetz B0B0
 
EPIC FAIL !!!

23urlo0.jpg


Van Spaceship to Loveboat !

300y0dd.jpg
 
Dat is wel balen zo veel werk en dan terug op nieuw beginnen. Als de verf aan de tape blijft plakken is dat een teken dat je ondergrond niet goed voorbereid is, zoals lichtjes opschuren, ontvetten + al het stof weg halen. Beste voordat is me een vochtig doekje over de plek gaan die je wilt schilderen dan ben je zeker dat alles proper is. Ook moet je op letten met welke verf je werkt. Je hebt waterbasis en synthetische verf als je deze 2 te samen gebruikt hecht de verf heel slecht aan elkaar. Nog een kleine tip is als je een handsproeiertje eerst de oppervlakte lichtjes bestuift hecht de verf nog beter met het oppervlakte. Dit werkt alleen met verf op waterbasis. Mss komt de info een beetje te laat maar dan weet je het voor je volgende project. :D
 
Thanks voor de tips mannen !
Er kan dus zoveel verschil tussen een rol tape van dezelfde fabrikant zitten (nou moet ik wel zeggen dat de tape die ik op me proefstukje gebruikt heb veel ouder was)

Anyway, ik ben vannacht nog doorgegaan! Ik zat om 3 uur een stuk verjaardagstaart te eten (me vrouw flink over de zeik vanochtend, lol, maar he die taart is toch voor mij !!!) Hier zijn de resultaten.

311w1gn.jpg


2nrmq1w.jpg


rwhxt1.jpg


Ik moet nog een paar stukjes (uurtje of 2) aan de achterkant doen voordat de visite er is en dan is het weer opgelost.
Mss wel een idee voor de putten, die kan ik kijken om te airbrushen als Borg Torpedo inslagen op het Ablative Armour. Van een negative een positive maken dus !
 
Heb goed geboerd vandaag ! Me werkplaats redelijk uit kunnen breiden met deze kolomboor !
353aa86.jpg


en deze grinder !
FSM-150.jpg


Dat gaat het alu werk voor de Modyssey en volgende builds een stuk eenvoudiger maken !

Morgen nog een hele dag werken aan de EURISKO en dan wat pictures plaatsen!
Hoop in Januari een goede fotoshoot te doen met rookmachine enzo voor de laser!
Tot snel !
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan