• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Ik zeg: TL-buizen aan de onderzijde, heb je ook nog eens een hele strakke bureaulamp ;).

Hahaha, das ook een idee, maar ik heb deze fans ook nog die ik wat harder kan laten draaien

2qa1ifd.jpg
 
Hallo allemaal,

FF off topic wil ik jullie wat mededelen.

Ik ben een facebook group begonnen genaamd SCIFI - OCD oftewel Obsessive Creation Disorder.
Deze group is voor SCIFI fans welke genieten van of zelf allerlei SCIFI of SCIFI gerelateerde projectjes aan het doen zijn. Ik ben en vraag ook de deelnemers aan de group om alle interessante / kicke / opvallende builds zowel in de PC als modelbouw wereld of enorm grappige links, pics of vid's te posten zodat we er met zijn allen van kunnen genieten. Op dit moment bestaat de verzameling uit de : Star Wars Turbolaser Turret MOD, de Biohazard Mod, Joker X Mod, Star Wars Sandcrawler Mod, Matrix rebirth 8.0 Mod, Doom3 - Mars City Mod, Cylon Resurrection Mod, USS EURISKO Mod en hoop er dagelijks meer bij te zetten.
Ik zou zeggen kom eens kijken en als het je wat lijkt, klik dan op "join group"
Ps de group is in het engels ivm de internationale deelnemers!
Ik hoop dat jullie allemaal deelnemen om je dagelijkse dosis SCIFI Eyecandy te kunnen krijgen !
grt
ASPHIAX
 
Hier ook even nog een mededeling!
Ik blijf posten in deze thread, het is niet zo dat ik al mijn shit verhuis naar facebook!
Jullie zijn een belangrijke reden om te doen wat ik doe en dat zal zo blijven !
 
Hallo Allemaal,

Ik kan melden dat de testen met de houtlijm en schuren gelukt is ! Heb een paar proefstukjes gedaan en ondanks dat het een flinke puist werk is , gaat dat goed komen! Bedankt Cpt Sponders !

Ook heb ik een kleine contest opgezet. De nwe A4 is binnen ! Eindellijk ! Ik ben heel trots op de 198 namen die er op staan ! Wat een support vanuit jullie ! SUPER !!!

En omdat ik er 1 over heb dacht ik laat ik eens slim zijn ermee.
Om alle afdelingen dezelfde hoeveelheid starfleet personeel te geven kwam ik 1 naam te kort.

Hier is wat ik ermee gedaan heb:
Ik heb de naam van een zeer bekend Star Trek figuur, modelmaker, schrijver, etc door elkaar gehusseld en een anagram gemaakt. Deze naam staat ergens op de plaque. Ik ga niet vertellken wie het is of waar hij (oeps...) staat maar degene die hem vindt, kan misschien de laatste plaque die ik heb, in no time in de brievenbus verwachten (transporter is kapot)
Maakt niet uit waar jeje bevindt in de SOL Sector, als mijn persoonlijke AL9000 computer jouw naam uit de inzendingen haald , stuur ik hem naar jou toe!

Hier is het slimme gedeelte:
Om je antwoord te geven ga je naar facebook en zoek dan de SCIFI OCD - Obsessive Creation Disorder group op, klik op wordt lid en stuur me een PM.

Ben ik hier op schaamteloze manier dmv vuile spelletjes en omkoperij je proberen lid te laten worden van mijn group ? >>>> HELL YEAH !!!!
(maar als je het antwoord weet, dan hoor je daar gegarandeerd bij, lol)

Voor degene die geen FaceBook hebben (of FacePuke zoals ik onlangs gehoord heb) klik dan op sign me up op me blog waar de highres picture staat met de namenlijst!

De wedstrijd eindigt op 14 november om 1200 CET !

ASPHIAX
 
Die blijft goed he ? Ik kan het me zo voorstellen .... zo'n practical joke ...
Er staat er idd een hoop op ! Heel koel !

Mss hier nog een kleine tip : Hij was getrouwd met Lwaxana Troi, maar gromt niet ....
 
Ik heb een name scrambler geprobeert, nu nog alle namen die ik niet ken ;) van forums eens filteren van jouw plakaat, Hmm gaat lang duren :$

alles op 1 hoopje goooien en kijken wat de scrambler eruit gooi :sarc:

win win win? tot vanaaf :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan