Hallo Allemaal,
Ik kan melden dat de testen met de houtlijm en schuren gelukt is ! Heb een paar proefstukjes gedaan en ondanks dat het een flinke puist werk is , gaat dat goed komen! Bedankt Cpt Sponders !
Ook heb ik een kleine contest opgezet. De nwe A4 is binnen ! Eindellijk ! Ik ben heel trots op de 198 namen die er op staan ! Wat een support vanuit jullie ! SUPER !!!
En omdat ik er 1 over heb dacht ik laat ik eens slim zijn ermee.
Om alle afdelingen dezelfde hoeveelheid starfleet personeel te geven kwam ik 1 naam te kort.
Hier is wat ik ermee gedaan heb:
Ik heb de naam van een zeer bekend Star Trek figuur, modelmaker, schrijver, etc door elkaar gehusseld en een anagram gemaakt. Deze naam staat ergens op de plaque. Ik ga niet vertellken wie het is of waar hij (oeps...) staat maar degene die hem vindt, kan misschien de laatste plaque die ik heb, in no time in de brievenbus verwachten (transporter is kapot)
Maakt niet uit waar jeje bevindt in de SOL Sector, als mijn persoonlijke AL9000 computer jouw naam uit de inzendingen haald , stuur ik hem naar jou toe!
Hier is het slimme gedeelte:
Om je antwoord te geven ga je naar facebook en zoek dan de
SCIFI OCD - Obsessive Creation Disorder group op, klik op wordt lid en stuur me een PM.
Ben ik hier op schaamteloze manier dmv vuile spelletjes en omkoperij je proberen lid te laten worden van mijn group ? >>>> HELL YEAH !!!!
(maar als je het antwoord weet, dan hoor je daar gegarandeerd bij, lol)
Voor degene die geen FaceBook hebben (of FacePuke zoals ik onlangs gehoord heb) klik dan op
sign me up op me blog waar de highres picture staat met de namenlijst!
De wedstrijd eindigt op 14 november om 1200 CET !
ASPHIAX