• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Black Box.

Daar staat niet dat de opdrachtnemen ook gelijk een korte deadline mag stellen lijkt me ?

Het kan wèl voorwaarde zijn voor een vlotte afhandeling, maar als je over een maand die
plaat alsnog aanbiedt geef je hem de gelegenheid de fout te herstellen lijkt me.

Met zo'n korte deadline heb je mooi een probleem als je bv. je kast via internet in China
gekocht zou hebben.
Daar gaat makkelijk 3 weken overheen vaak.

Ja, ik zou het misschien zaterdag kunnen brengen, maar die kans is erg klein. Ik vind gewoon dat ie zich maar aan moet passen naar mij toe, het is niet mijn fout dat hij zo scheel als een pot stront is..:p

Maar, mijn pa's bedrijf is 2 minuten er vanaf. Kijken of hij het kan brengen dan..

Ja, ik zou het misschien zaterdag kunnen brengen, maar die kans is erg klein. Ik vind gewoon dat ie zich maar aan moet passen naar mij toe, het is niet mijn fout dat hij zo scheel als een pot stront is..:p

Maar, mijn pa's bedrijf is 2 minuten er vanaf. Kijken of hij het kan brengen dan..

Kijk hij heeft ook een planning en dat kan ik begrijpen dat hij zo'n klusje tussendoor niet makkelijk is
dit staat even los van de klote service en producten die hij levert

edit: O ja en nog even ter info bij de discussie algemene voorwaarden van deze klote watersnijverkloter.
Als hij jou geen papieren versie gegeven heeft zijn zijn voorwaarden niet van toepassing.
Zelfs vooraf verwijzen dat je hem van zijn website kan downloaden en of lezen of verwijzen naar de KvK is niet genoeg.
Je moet z.s.m. bij je offerte de hardcopy al bijvoegen als bedrijf.
Ik wijs dan ook in een inkoop contract altijd nadrukkelijk hun voorwaarden bij voorbaat al niet van toepassing en dat de mijne gelden.
Heb eens een inkoop/verkoop cursus gekregen van de bedrijfsjurist bah wat een saaie 3 dagen was dat.

Kleine Update, Ik heb vandaag een nieuw kastje gekocht, Dan kan ie maandag naar de snijder, maandag avond is het dan klaar, en kan het misschien woensdag nog naar de coater.:)

Ik houd jullie wel up2date over de snijder, maar tot nu toe heb ik nog geen extra info;)
1zdyknk.jpg

20fsznd.jpg

Update!!

Na veel gedoe en gezeik met de snijder is dit deel eindelijk afgerond. Ik heb het verder niet meer over hem, gewoon lekker positief verder met de build.

Hieronder de nieuwe gesneden plaat verwerkt in de kast:

Hieronder is het kastje met de bovenste plaat er ook op:

Dit word het moederbord vak. De 2 platen die ik nu vast heb, komen met oranje gespoten popnagels aan elkaar. Dan steekt het ook mooi af tegen de zwarte binnenkant:D

Blijft er wel erg weinig ruimte over voor het control panel, maar die verplaatsen we dan maar oid:p.

Verder nog een mal gemaakt voor het logo, zodat ik de nieuwe snijder in Urk(ja, Urk:p) de maten kan doorgeven.

hwg2tw.jpg
[/IMG]
Wat er nu nog moet gebeuren:

-Voeding sleeven.
-Fans Bestellen en sleeven
-Control panel maken. (Fan Controller, Light knoppen, aan/uit knoppen, slim-line DVD player)

-En nog veel meer xD

Laatst bewerkt:
Wat is er mis mee met Urk :D
Hardwerkend volluk over het algemeen veel bedrijvigheid op het industrieterrein kan alleen maar goed zijn toch !
VCU is een bedrijf wat internationaal veel aanzien heeft in de visserijsector van alle markten thuis.
Er is dan ook heel weinig wat zij niet zelf kunnen met staal/rvs.

:p

De mal is bijna af, alleen nog uitzagen. Dan zit ik te denken of ik de mal opstuur, of de afmetingen doorstuur per mail.

Ook laat ik de rechterzijkant opnieuw snijden. Deze heb ik een tijd geleden zelf gedaan, maar toen ben ik de bevestigingspunten van de voeding vergeten te snijden. :)P)

Ik denk dat ik alles maar opstuur naar de VCU.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow Black Friday 2024 is gestart HighFlow Computer Cooling Shop 0
SeaShark Mogelijk SK-UNI 120D Distroplate D-RGB - Black Edition te kopen? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason DarkSide 5v 3-pin D-RGB 2-Way or 3-way splitter cables - Jet Black Sleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
biopunk Koolance Swiveling Elbow G1/4 Black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
E Black Friday 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 5
Jason EK-Classic Kits D-RGB - Black Nickel Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black/Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron CS635 - Lighted Fan Controller (ARGB+PCI) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Raijintek Morpheus 8057 Black Heatpipe VGA Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
pilotter MDPC-X Heatshrink 4:1 MEDIUM - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
G EK Black Nickel Fittingen krijgen raare vlekken Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan