Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je hebt bovendien het snijwerk haast voor niets, ik had bij enkel vierkant gat gezegd, dat dit € 7,50 zou kosten excl. BTW.
Tekenkosten zouden er bijkomen + dat de gaten die ik nu gesneden heb € 22,- kosten.
Betekend dat je zo’n € 110,- excl. BTW. hebt bespaard, dan moet je wel een hele kerel zijn, om vervolgens ook nog te vragen
of wij het kastje willen vergoeden.
Zou beter zijn om hier is even goed bij stil te staan, bovendien vergoeden wij nooit door mensen zelf meegebrachte spullen,
dat doet trouwens helemaal niemand en staat ook nergens in de law.
Je hoeft me ook niet verder te mailen, want hier komen we toch geen stap verder mee!!
Jan Willem
Zijn zeggen dat hij er toch niet uit komt met jou maakt het voor hem de situatie alleen maar zwakker.
Is je pa rechtsbijstand verzekerd misschien (of bij een vakbond daar zit het soms ook bij in) dan kun je daar mooi gebruik van maken.
Algemeen spreekuur
Iedere dinsdag van 16.00 uur tot 19.00 uur heeft ons kantoor een algemeen spreekuur. Onafhankelijk van uw financiële situatie en ongeacht of u als particulier of als ondernemer komt, u bent welkom! U hoeft geen afspraak te maken.
Op dit spreekuur kunt u terecht met al uw vragen op het gebied van onder andere arbeidsrecht, ..... en (consumenten)koop.
Spreekuren zijn kostenloos en vrijblijvend. Neem wel zoveel mogelijk informatie mee.
Tsja, moet ie het wel goed afleveren. maargoed dit is het plan.
Ik koop via MP een nieuw kastje, die plaat breng ik naar die man, die hem vervolgens snijd. dan kan ik verder. Ondertussen ga ik kijken hoe en wat, want hier wil ik wel wat aan doen.
Dan nog zal HIJ die plaat (en dus mogelijk een hele kast) moeten vergoeden omdat hij 'm vernacheld heeft.
Investeer dus voorlopig niks totdat je volledig duidelijkheid hebt.
En wat verder opvalt is z'n gebrekkige nederlands dus mogelijk kun je je ook nog
op onduidelijkheden beroepen.
Print in ieder geval zo veel mogelijk e-mails uit voordat je naar de rechtswinkel stapt.
Haal ze desnoods uit je "verzonden berichten".
Je zou het ook op herstel aan kunnen sturen maar dan zit je weer met een plaat
waar nog gaten in moeten en zul je dat weer zelf moeten gaan regelen.
Als ze werkelijk de gaten weer dicht maken blijf je dat altijd zien en is dus niet
echt een optie.
Ik denk dus inderdaad dat een nieuwe kast kopen en de plaat opnieuw laten
bewerken in dit geval de meest gunstige oplossing is.
Ik zou wel beide punten even mee nemen naar de rechtswinkel voordat ik een
nieuwe kast zou gaan kopen.
Mogelijk weten ze daar beter of #13 of #14 van kracht is.
Teken dan wel gelijk op de andere kant af, kunnen ze zich daar niet nog eens
op beroepen ...
Gisteren stuurde de man een mail, en zei dat ik de plaat voor maandag 10.00 moest brengen, daarna kon het niet meer, ivm een andere klus. Echter, kan ik daar pas rond half 12 zijn.
Is het dan terecht om te zeggen dat hij eerst mijn plaat af moet maken, voordat ie aan iets anders begint?
14.7. Opdrachtgever (jij dus) moet opdrachtnemer (die kerel) in alle gevallen de gelegenheid bieden een eventueel gebrek te herstellen of de bewerking opnieuw uit te voeren.