Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 1 maart 2009 #21 Heb zojuist een topic gemaakt over de nieuwe forum dat die gebruikt moeten worden en hoe zij die forums moeten gebruiken. Ik ga nu een "Verkocht" forum maken.
Heb zojuist een topic gemaakt over de nieuwe forum dat die gebruikt moeten worden en hoe zij die forums moeten gebruiken. Ik ga nu een "Verkocht" forum maken.
RRPhantom HighFlow Moderator 1 maart 2009 #22 Vergeet niet een verwijzing te maken die 1 maand blijft staan!
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 1 maart 2009 #23 Volgens mij is er iemand topics aan het verplaatsen naar "Verkocht" forum. Je moet wel instellen dat die geen Verwijzing achter moet laten op het forum. Anders blijft het nog een rotzooitje Dus dit aan klikken: Geen verwijzing achterlaten Edit: Ow hehe dacht dat jij niet moest :S
Volgens mij is er iemand topics aan het verplaatsen naar "Verkocht" forum. Je moet wel instellen dat die geen Verwijzing achter moet laten op het forum. Anders blijft het nog een rotzooitje Dus dit aan klikken: Geen verwijzing achterlaten Edit: Ow hehe dacht dat jij niet moest :S
RRPhantom HighFlow Moderator 1 maart 2009 #24 Ander is het een beetje onduidelijk, als je iets zoekt wat net verkocht is kan je het niet meer vinden, als het een maand blijft staan gaat het uiteindelijk toch nog weg
Ander is het een beetje onduidelijk, als je iets zoekt wat net verkocht is kan je het niet meer vinden, als het een maand blijft staan gaat het uiteindelijk toch nog weg
Xelation Off-topic Extraordinaire 3 maart 2009 #26 Zo alles op zijn plekje bij "Te koop" in hoeverre het kon. Het kan best zijn dat er nog een paar niet op de juist plek zit, verplaats het dan ff :042:
Zo alles op zijn plekje bij "Te koop" in hoeverre het kon. Het kan best zijn dat er nog een paar niet op de juist plek zit, verplaats het dan ff :042:
Quadcore Low and Slow ... 3 maart 2009 #28 t is even wennen maar denk dat t dan wel een stuk beter is
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 10 maart 2009 #29 Uuhh hoe zit het eigenlijk met de afkortingen van koeling forum? Welke moeten daar voor gebruikt worden. Iemand een idee?
Uuhh hoe zit het eigenlijk met de afkortingen van koeling forum? Welke moeten daar voor gebruikt worden. Iemand een idee?
Xelation Off-topic Extraordinaire 11 maart 2009 #30 Wouter zei: Uuhh hoe zit het eigenlijk met de afkortingen van koeling forum? Welke moeten daar voor gebruikt worden. Iemand een idee? Klik om te vergroten... Zie hier: Lees mij A.U.B !!.
Wouter zei: Uuhh hoe zit het eigenlijk met de afkortingen van koeling forum? Welke moeten daar voor gebruikt worden. Iemand een idee? Klik om te vergroten... Zie hier: Lees mij A.U.B !!.