P Psykofool New member 13 februari 2012 #1 Is deze grill er ook in het zilver? https://highflow.nl/radiatoren/gril...stripes-480mm-satin-black-radiator-grill.html
Is deze grill er ook in het zilver? https://highflow.nl/radiatoren/gril...stripes-480mm-satin-black-radiator-grill.html
P Psykofool New member 13 februari 2012 #3 Haha gaat goed dan! De Scythe Fan al en deze ook Ander merk wel te krijgen? AcRyan of zo?
Freddy Administrator Forumleiding 13 februari 2012 #4 AC Ryan is ook gestopt Is deze niks voor jou: Bitspower Mesh Radguard 480 (4 x 120mm) - Silver Aluminum Anders kunnen we grills van Phobya bestellen, dat zijn simpele 480 grills met "bricky" patroon.
AC Ryan is ook gestopt Is deze niks voor jou: Bitspower Mesh Radguard 480 (4 x 120mm) - Silver Aluminum Anders kunnen we grills van Phobya bestellen, dat zijn simpele 480 grills met "bricky" patroon.
P Psykofool New member 13 februari 2012 #5 Die van Bitspower vind ik wel niet echt passen bij mij eigenlijk haha! Phobya zat ik toevallig net naar te kijken. Misschien iets voor in de shop.
Die van Bitspower vind ik wel niet echt passen bij mij eigenlijk haha! Phobya zat ik toevallig net naar te kijken. Misschien iets voor in de shop.
Freddy Administrator Forumleiding 13 februari 2012 #6 Yes, in de shop: Phobya radiator grill quad (480) Bricky - stainless steel
P Psykofool New member 14 februari 2012 #10 Je hebt van deze nog een witte en zwarte variant, hexx, stripes en nog een paar. Denk of de zwarte hexx of stripes.
Je hebt van deze nog een witte en zwarte variant, hexx, stripes en nog een paar. Denk of de zwarte hexx of stripes.
Freddy Administrator Forumleiding 14 februari 2012 #11 In de shop: Phobya radiator grill quad (480) HEXX - black coating Phobya radiator grill quad (480) Stripes - black
In de shop: Phobya radiator grill quad (480) HEXX - black coating Phobya radiator grill quad (480) Stripes - black
P Psykofool New member 14 februari 2012 #12 Goed bezig freddy! Zal er deze anders volgende week een bestellen.
P Psykofool New member 14 februari 2012 #13 Die bricky staat trouwens bij de 420 ipv 480? En had je daar ook nog de zwarte van? Ja ik ben lastig, maar dan kan ik vergelijken met pics.
Die bricky staat trouwens bij de 420 ipv 480? En had je daar ook nog de zwarte van? Ja ik ben lastig, maar dan kan ik vergelijken met pics.
Freddy Administrator Forumleiding 14 februari 2012 #14 Categorie gefixed voor de zilveren, nieuwe link: Phobya radiator grill quad (480) Bricky - stainless steel De zwarte versie: Phobya radiator grill quad (480) Bricky - black coating
Categorie gefixed voor de zilveren, nieuwe link: Phobya radiator grill quad (480) Bricky - stainless steel De zwarte versie: Phobya radiator grill quad (480) Bricky - black coating
P Psykofool New member 14 februari 2012 #15 Als we toch over zwart en zilver bezig zijn heb ik er nog een: Lian Li PSU Bracket / Extender PE-01 deze ook in zilver of alleen zwart?
Als we toch over zwart en zilver bezig zijn heb ik er nog een: Lian Li PSU Bracket / Extender PE-01 deze ook in zilver of alleen zwart?
Freddy Administrator Forumleiding 14 februari 2012 #16 Yes die is er ook in zilver: Lian Li PSU Bracket / Extender PE-01A Zilver