De psu brackets :)
Freddy Administrator Forumleiding 27 februari 2012 #22 In de week van 5 maart worden ze weer verwacht, maar met Lian Li is dat nooit met zekerheid te zeggen
In de week van 5 maart worden ze weer verwacht, maar met Lian Li is dat nooit met zekerheid te zeggen
z999 New member 27 februari 2012 #23 Ok, ik had ze nml besteld, de zwarte dus. De 3 tot 7 werkdagen worden dus niet gehaald? Hoe word zoiets normaliter opgelost?
Ok, ik had ze nml besteld, de zwarte dus. De 3 tot 7 werkdagen worden dus niet gehaald? Hoe word zoiets normaliter opgelost?
Freddy Administrator Forumleiding 27 februari 2012 #26 Als je al besteld hebt, en je hebt de andere spullen al nodig, schiet even een mailtje naar sales@highflow.nl voor eventueel voorleveren
Als je al besteld hebt, en je hebt de andere spullen al nodig, schiet even een mailtje naar sales@highflow.nl voor eventueel voorleveren
z999 New member 27 februari 2012 #27 Dope, gaat ik doen! Added after 52 minutes: Is lian li altijd een ramp met leveren dus? Laatst bewerkt: 27 februari 2012