• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Spuiten, verven, kleuren etc.

Freddy

Administrator
Forumleiding
====================================================
Dit is een verzamel topic voor alle tips omtrent een nieuw kleurtje geven van jouw case :)

Heb je tips, links, etc. of vragen over dit onderwerp, aub hier posten.
====================================================

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=znv5Fpmirds"]YouTube - Case Mod: Spray Paint Tips for Computer Case Painting[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=28AMxBo6PSU"]YouTube - Spray Paint Tutorial[/ame]

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Q_YY83dGbEI[/ame]

Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jou was er voor kiezen het te LATEN doen door een goede spuiterij, het liefste onder de tafel door betalen natuurlijk, dan moet je de kast wel zelf schuren.. scheelt je aanzienlijk in prijs!:D

zelf doen is niet altijd goedkoper! ik heb mijn kast van binnen en buiten laten spuiten voor 50 euro, daar kan ik zelf het resultaat niet voor behalen hoor:O
Denk maar ns aan: aantal bussen verf,aantal primer,schuurpapier,ontvetter(remreiniger), uren die je erin stopt..
dan is het goedkoper om het ZWART a.k.a. onder de tafel te doen:p

Ja, voor kleine dingen is het vaak goedkoper om het te laten doen. Wil je echter een hele pc doen, dan ben je vaak goedkoper uit als je het zelf doet.
Juist bij je case is het goedkoper hoor;) kleine dingtjes zijn in verhouding veel duurder!stel je koopt 4x 7€ een bus verf = 28, 4x7=28 aan primer, schuurpapier 10€, 28x2 + 10 = 66 euro! en dan misscien nog transparante lak, onvoorziene kosten, dan ben je toch wel duurder uit als ik mn case zelf had gespoten!

Thanks voor reacties,
Alleen waar kan ik mijn case laten spuiten?
Regio: Zuid-Limburg

GreenDragon
Ik zou zeggen, ga op zoek naar een autobedrijf, maak een leuke babbel en vraag of je het onder de tafel door kan doen! of een prijsopgave vragen als het "wit" gebeurt:p
& dan verschillende bedrijven opzoeken, kijken wat ze allemaal voor die prijs doen.. of het schuren er bij in zit, zuurbad etc.

haha ja dat is ook zo, maar als je voor het zelfde geld (minder zelfs) je kast kan laten spuiten door een autobedrijf kies ik daar voor.. heb je mooier resultaat,en gaat misschien langer mee!

ik ben zelf spuiter van beroep.

en mss post ik binnekort wel een video van hoe ik me case spuit, wat die kerel hierboven doet (in de filmpie's) is nogal overdreven

en ik ga me case niet schuren, maar stralen :D + heb toegang tot gratis verf + spuit matariaal

ga me case denk NS geel maken, of metallic zilver, met blanke lak eroverheen

maar het is mijn ogen overbodig om je case met 5 verschillende korrels (nat) te schuren

zonde van je tijd :D

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
F Fittingen spuiten Waterkoeling 2
Dave-V [CLOSED] Iets laten spuiten? Gesloten 14
Viepert Hulp met spuiten gewenst. Cases en Modding 15
sir serial Mobo spuiten :eusa_clap: Cases en Modding 41
K Bepaalde verf? Om je case te spuiten. Cases en Modding 6
M Radiator spuiten Cases en Modding 4
K Binnenkant case spuiten Cases en Modding 3
M5rvii Cosmos S, welke kleuren zal ik spuiten? Cases en Modding 15
MonsterEnergy Case spuiten hoeveel grid? Cases en Modding 21
Katsie acetal spuiten? Cases en Modding 7
BlackCurry versterker zwart spuiten. Cases en Modding 12
Foxdelta-Mods Radiator Spuiten Waterkoeling 7
R Tips spuiten behuizing Cases en Modding 2
Joren Voeding spuiten, wat nodig? Cases en Modding 11
dietje1908 cm stacker spuiten Cases en Modding 6
E Binnenkant kast verven Cases en Modding 7
Blackruby Plastic verven? Cases en Modding 13
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy CableMod Foam en Magnetic LED Strips, alle kleuren en RGB kits HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Sharkoon SATA kabels in allerlei lengtes en kleuren HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Sleeved Cable Kits voor bijna elke PSU en bijna alle kleuren van Cablemod! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
DieHard [CANCELLED] Rond de 72 LED's in verschillende kleuren Verkocht 5
olympus Kleuren kalibratie Problemen & Oplossingen 4
M Paars/zwart of Noctua style kleuren? Waterkoeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan