• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Show je MANCAVE (bureaublad/livingroom/gameplekkie/hobbyhoek)!

Richard kan je eens een foto maken van jou plek waar je laptop o.i.d?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe dat er daar uitziet, als dat niet mag ofzo maakt het niet uit hoor :)
 
Richard, je spullen zijn onderweg.

afghanistanl.jpg
 
@spankyfart: Tnx voor de update! Lijkt erop alsof ik mijn afleveradres verkeerd heb ingevuld bij de bestelling :S

536475896_5_wvgQ.jpeg

Dit is mijn riante stekkie :) We slapen met zijn vieren in een gepantserde "zeecontainer". Is het wat je had verwacht?
 
Och, 2 jaar terug in Congo sliepen we met 100 man in een sportzaal vol kakkerlakken :p Het is niet altijd zo luxe hoor. Als we buiten de poort zijn slapen we meestal met 12 man in een tent (wel met stapelbedden). En af en toe nog buiten slapen onder de sterrenhemel :)

@Dutchie: Elke dorpeling hier heeft een AK47 of een oude Lee anfield nog :) Wij hebben Diemaco's C7/C8, en dan nog het zwaardere geschut natuurlijk.
 
Dat is niet meer zo hoor. Het is in het verleden natuurlijk wel gebeurd. Groot voorbeeld is natuurlijk die marinier Erik O. Maar na dit incident heben ze de Rules Of Engagement wel aangepast. Wel wordt er nog onderzoek gedaan door de Koninklijke Marrechaussee als er geschoten wordt maar dat is puur. ehm... een formaliteit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan