Femke Agnès Toele
New member
Hoi!
Mijn naam is Femke Agnes Toele of als jullie me misschien ook wel kennen; F.A.T.
Dit is mijn eerste forum topic hier op Highflow, de eerdere casemods die ik gedaan heb zijn niet echt watergekoeld dus ik durfde ze er elke keer niet op te zetten :schaam !
Ik ben 27 jaar en goudsmid&zilversmid van beroep. Ik heb dus heel veel gereedschappen en een mooie werkplaats waar ik alles in elkaar kan zetten!
Deze build heb ik weer samen gedaan met Tenzin Rongen. Tenzin is 29 en een student industrieel product ontwerpen aan de Hogeschool Rotterdam. We hebben al vaker samengewerkt aan verschillende builds en dat bevalt me heel goed ! Het maakt alles een stuk overzichtelijker ! (en schiet ook veel meer op haha )!
Ik heb nu al een aantal builds gedaan en deze stond al een tijd heel erg hoog op het lijstje maar elke keer kwam ik er niet aan toe! Deze build is geinspireerd op een van mn favo films, Tron Legacy!
Hieronder heb ik een filmpje gemaakt van het ontwerp en het eindresultaat (ja, want hij is al af )
We doen nu mee aan de MSI PRO MOD Season 2 Competitie en natuurlijk kan je weer stemmen op je favoriete kast! We doen nu mee met 2 kasten Rinzler en Aegis (Nummer #5 en #13 )
( Ja dit is gewoon een ordinaire vraag of iedereen zou willen stemmen ! )
Dit is de link naar de Facebook pagina waar je kan stemmen tot aankomende zondag:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1006126192742544.1073741906.123693947652444&type=3
Nu maar verder met de eerste post van de buildlog !
Het ontwerp
Met de lasersnijder rinzler graveren in het plexiglas
Het buigen van het plexiglas hebben we gedaan met een speciale buigmachine die het plexiglas verwarmd door middel van een gloeidraad (net zoals gewoon) maar de vlaktafel kun je dan in verschillende hoeken zetten zodat je precies en nauwkeurig kan buigen.
Het frame dat het moederbord gaat vasthouden boven op de basis
Het mat zwarte plakfolie ziet er super netjes uit!
Eerste keer dat het frame in elkaar gezet word. Altijd spannend om te kijken of je tekeningen kloppen
En natuurlijk moet Pixel alles eerst even grondig inspecteren
Een heleboel mooie fittingen van Bitspower !
Meer gegraveerde plaatjes!
De basis van de kast