olympus
zander
Ik heb al in het wat heb je net gekocht/gekregen topic gevraagd of er mensen zijn die er interesse in hebben. Helaas weinig reactie gehad. Maar misschien word er nu meer interesse gewekt. We zullen het zien, voor mij een kleine moeite om tenminste een begin post te maken
Het gaat hier om dit apparaat:
(Het gehele reprap project is open source dus geen 1 printer zal bijna hetzelfde zijn)
Leuk lijkt me toch?
Producten heb ik hier besteld:
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8
Precieze producten:
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8 - Prusa mendel kit PLA
Lijkt me logisch wat dit is
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8 - soldeeroptie
De soldeer optie, Ik denk dat ik het wel kan maar ik ga me er bij zoiets toch maar niet aan wagen (Laatste keer dat ik printplaten heb gesoldeerd was toen ik 10 was )
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8 - PLA blauw 3mm 500 gram
En het materiaal.
Tekenen ga ik doen met SolidWorks, Heb ik ervaring mee via school dus waarom dan iets anders leren. (Echt modelleren ga ik me nu nog niet in verdiepen.)
Hier het topic op tweakers:
OpenSource 3D printing - Elektronica - GoT
Bij genoeg positieve reacties ga ik door, anders stop ik ermee. Want ik heb ook wel iets anders beters te doen
Het gaat hier om dit apparaat:
(Het gehele reprap project is open source dus geen 1 printer zal bijna hetzelfde zijn)
Leuk lijkt me toch?
Producten heb ik hier besteld:
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8
Precieze producten:
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8 - Prusa mendel kit PLA
Lijkt me logisch wat dit is
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8 - soldeeroptie
De soldeer optie, Ik denk dat ik het wel kan maar ik ga me er bij zoiets toch maar niet aan wagen (Laatste keer dat ik printplaten heb gesoldeerd was toen ik 10 was )
SamenKopen.net - Prusa Mendel 3D Printer b8 - PLA blauw 3mm 500 gram
En het materiaal.
Tekenen ga ik doen met SolidWorks, Heb ik ervaring mee via school dus waarom dan iets anders leren. (Echt modelleren ga ik me nu nog niet in verdiepen.)
Hier het topic op tweakers:
OpenSource 3D printing - Elektronica - GoT
Bij genoeg positieve reacties ga ik door, anders stop ik ermee. Want ik heb ook wel iets anders beters te doen