• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rammstation

Dit klaviertje begint mijn ogen uit te steken :
Dat is een fijn plankje inderdaad! Ik begin de fun van RGB ook te zien en misschien dat ik nog wel wat eraan ga doen.
 
Dat past niet, zie hier voor de compatibiliteit lijst:

Voor de rmX heb je een van deze kits nodig:
 
Wanneer je toch kiest voor een aio waterkoeler waarom ga je dan niet voor een Corsair ?
Je hebt al een aantal spullen van Corsair en het lijkt mij wel zo fijn om dan alles in 1 software te huizen + dat Corsair's icue heel goed werkt .
Reden dat ik niet voor een corsair kies is omdat ze nog geen a.i.o. cooler aanbieden met een lcd of oled scherm met ondersteuning van custom Gif bestanden.
Wat software betreft zou de Asus een betere keus worden vermits ROG compleet compatibel is met corsair Icue ?
Of ik kan ook kiezen voor een alternatief software bijv vermeldt op https://www.pcgamer.com/uk/i-can-finally-sync-all-my-rgb-components-using-one-piece-of-software/

Keuze van scherm in cpu cooler is persoonlijk mooier en verbluffender dan een 5" lcd scherm elders in mijn behuizing
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan