Rammstation
Well-known member
?????????? na nog geen half uur afgerond ??????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Lijkt sneller vooruit te gaan als je een vriendelijke mail verstuurd waarin je vermeldt klacht in te dienen wegens diefstal ???je bent lekker bezig, ik ben ook geen fan van DPD. man ik heb een week op mijn pakket van HF moeten wachten...
Gewoon die van pdp zelfhahah ik zal niet snel een klacht indienen, maar welke app gebruik je zodat je kan zien hoeveel stops nog.. wel handig
gaaf gister ook mijn laatste HDD vervangen voor deze SSD.. goede schijf voor een zeer nette prijs.1 TB erbij. Samsung 860 EVO Bekijk bijlage 23694
Geef je inderdaad gelijk en kan inderdaad beter.Sorry gap, hoewel ik jouw rig echt superdik vindt tot nu toe, heb ik wel een puntje van kritiek. Dat top panel rooster waar je die X en rammstein logo op hebt gespoten moet eigenlijk beter. Dat doet een beetje af aan de rest van het werk. Hoop niet dat je me nu een megalul vindt, maar ben wel eerlijk... Alles is retestrak dus die moet je in mijn ogen opnieuw doen en dan aftapen met papiertape. Maar nogmaals. is maar een mening! No hard feelings enzo! hahaha!
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
Gefeliciteerd, Rammstation. | Felicitaties | 2 | ||
Gefeliciteerd, Rammstation. | Felicitaties | 1 | ||
Gefeliciteerd, Rammstation. | Felicitaties | 5 | ||
Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation | Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor | 7 |