• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rammstation

Rammstation

Active member
My point meeste planners en chauffeurs horen thuis in een beschutte werkplaats 🤣 dit is dus blijkbaar de reden waarom levering via dpd zo lang duurt 🤣🤣🤣🤣🤣
Screenshot_20200429-122344_myDPD.jpg

Bokeh

Member
hahah ik zal niet snel een klacht indienen, maar welke app gebruik je zodat je kan zien hoeveel stops nog.. wel handig :D

Subarist

Member
Sorry gap, hoewel ik jouw rig echt superdik vindt tot nu toe, heb ik wel een puntje van kritiek. Dat top panel rooster waar je die X en rammstein logo op hebt gespoten moet eigenlijk beter. Dat doet een beetje af aan de rest van het werk. Hoop niet dat je me nu een megalul vindt, maar ben wel eerlijk... Alles is retestrak dus die moet je in mijn ogen opnieuw doen en dan aftapen met papiertape. Maar nogmaals. is maar een mening! No hard feelings enzo! hahaha!

Rammstation

Active member
Sorry gap, hoewel ik jouw rig echt superdik vindt tot nu toe, heb ik wel een puntje van kritiek. Dat top panel rooster waar je die X en rammstein logo op hebt gespoten moet eigenlijk beter. Dat doet een beetje af aan de rest van het werk. Hoop niet dat je me nu een megalul vindt, maar ben wel eerlijk... Alles is retestrak dus die moet je in mijn ogen opnieuw doen en dan aftapen met papiertape. Maar nogmaals. is maar een mening! No hard feelings enzo! hahaha!
Geef je inderdaad gelijk en kan inderdaad beter.

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Rammstation. Felicitaties 5
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan