• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
je kan ook iets over de grens gaan, en bij een duitser laten coaten/spuiten.
ik heb mn hele case laten spuiten bij duitsers, was gewoon nog in elkaar, ongeschuurd etc.. hebben zij gedaan en geschuurd en weet ik veel en het was 50E om hele kast te laten spuiten, weet niet hoor maar als je dan gewoon een pakketje naar dld stuurt ben je nóg goedkoper uit.. of je stuurt het naar mij en breng ik het naar die jongens, is maar 10 km hier vandaan:p

bij mij op mn werk doen we ook poedercoaten heb er zelfs diploma's voor gehaald maar van dat af het kost in princiepe niet zoveel
hangt er vanaf wat de spuiterij berekend
wij hebben een start tarief zoals vele hebben dat is poeder kiezen machine instellen ophangen ontvetten etc etc

het is vaak hoe meer je laat spuiten des te goedkoper het word anders moet je natuurlijk elke keer het start tarief betalen
poeder kleuren wisselen kost ook geld want de machine moet weer schoon gemaakt worden
kleine deeltjes zijn lastig op te hangen want anders krijg je aantikkers , de haak waarmee je het op hangt tikt een deeltje aan en de poeder smelt om de haak en je kapje , trekt het eraf resultaat lelijk
zo zijn er erg veel factoren waarmee je rekening moet houden, even een richtprijs
denk dat je voor een kast rond de 30 euro kwijt bent misschien wel minder, alleen dan komt daar de prijs weer bij het start tarief dus zo een 77 euro kom je dan ,
let wel op kunstof kan niet gepoedercoat worden omdat het de oven in gaat op 180 - 220C hangt van type poeder af

en nee spijt me wij doen dat soort klusjes niet zijn voornamelijk bedrijfsgericht grof werk en veel

zit ook in noord-holland trouwens

hopelijk heb je wat aan de info

gr

vicnent

ik zit nu even krap bij kas (altans moet nog tijdje wachten op salaris etc) , is het anders niet een idee om met een paar mensen tegelijkertijd te laten powder coaten? of geld het start tarief bij elke kast?

nee zo een start tarief geld enkel bij een opdracht van een klant , wissel je van kleur kost dat weer ... extra natuurlijk
ik kan wel voor de gein is aan mn werkgever vragen wat de kosten worden en of hij zoiets aan zou willen nemen
maar dan komt er nog eens bij, wat voor kleur, alle RAL kleuren zijn vaak in voorraad kosten ook niet veel, wil je hele speciale lakken zijn erge mooie maar de prijs ervan is ook mooi
je moet je voorstellen je koopt het per kilo
maar zo een bedrijf dat de poeder voor je gaat maken/mengen die maakt niet voor 1 kilo dus die dwingen je vaak meteen 10 en vaak minimaal 20kilo af te nemen
probleem is dan vaak dat je een kapje wilt spuiten in die kleur, daarna nooit meer die kleur gebruikt , zit je als bedrijf dan met de resterende 19.88 kg :)

dus als het ral kleuren zijn, hebben trouwens hele mooie 9006 zilver, heb k ook in de blanke lak van me auto verwerkt :p

Opel Corsa C verbouwings pagina

ow en stel het komt zover, als je zelf zoveel mogelijk doet , stickers eraf kunstof eraf scheelt natuurlijk ook
maar goed voordat ik mensen blij maak met een dooie mus
ik ga het morgen even voorleggen

hehe klinkt goed, zijn er dan ook niet speciale kleuren die je baas overheeft van vorige opdrachten? ik wil gewoon zwart aan de binnenkant denk ik, alleen kast uit elkaar halen lijkt me drama, aangezien ik nou niet bepaald handig ben.
chiller zei dat het bij de kast die ik heb via klik systeem en schroefjes gaat.

Heb je daar niet toevallig paar foto's van chillert?

mja kijk het uit elkaar halen dat kost natuurlijk tijd
stel er zijn 10 pcs om uit elkaar te halen kost veel tijd en risico dat kunstof onderdelen of weet ik wat breekt etc
dan staan wij met het gedoe natuurlijk maar stel het kan echt niet
we hebben nog wel wat poeders over natuurlijk

structuur lakken fijn grof rimpel lak zwart koperkleurig ziet er best geinig uit moet je van houden
maar ik had het plan voor gelegt en hij was er niet helemaal je van het van
stel er zijn wat mensen die het echt graag willen zou ik het als een klusje voor mezelf kunnen doen dat ik het op een middag spuit etc
als er zat mensen zijn die het graag willen maar , altijd een maar maak het niet te gek qua kleuren want afplakken is niet echt super handig met poeder aangezien het de oven in gaat met 180 graden word het een zootje
maar goed ik lees/hoor het wel dan als het ooit een x zover komt

Bedankt voor de navraag, moeten we even een animo check houden binnenkort, miss zijn er wel meer gegadigden.

ik zit nu sowieso even krap bij kas dus het zou voor mij even moeten wachten :)

het is ook wel wat goedkoper natuurlijk als ik t zelf doe
moet ff beetje zien wat het normaal kost dan de helft ofzo ervan reken k
als het allemaal zover komt en als ik dr nog werk
zijn plannen om of op booreiland te gaan of de marine in maar goed niets staat nog vast
ik hoor t wel

ik heb zojuist mn kast bij een de poedercoater in badhoevedorp opgehaalt, hele aardige kerels. Zeer snel en maar 40 euro !!! met een lichte straal behandeling mee

En hoe was het? Die maat van mij had ik doorgestuurd om kasten voor zijn bedrijf te laten doen.
Hij was er niet heel erg tevreden over, het was ook niet slecht maar er had wel een extra coat op gemogen.

Ik heb nergens last van een exta coat die erop had gemogen, een erg snelle en nette afhandeling. op de bodem van mn kast heb ik in de hoek een kleine imperfectie, maar daar zat ik niet meer omdat daar een spiegel op komt te liggen :p

Verder erg goedkoop en snel, en zeker aan te raden

Ik heb nergens last van een exta coat die erop had gemogen, een erg snelle en nette afhandeling. op de bodem van mn kast heb ik in de hoek een kleine imperfectie, maar daar zat ik niet meer omdat daar een spiegel op komt te liggen :p

Verder erg goedkoop en snel, en zeker aan te raden
Heb je ook een link van hun, zit 45KM van Badhoeverdorp vandaan, is wel te doen :)

En had je zelf je kast uit elkaar gehaald?
Dat wordt een rotklusje dan, sinds de mijne met popnagels vast zit :|

De website is totaal niet uitgebreid en mailen hoef je ook niet te proberen :) het is namelijk totaal geen ICTer en hij heeft ook geen behoefte eraan. Maar ze zijn erg aardig ik zou ze gewoon effe bellen. En ja dat is het adress. Je moet de kast zelf uit elkaar halen. Pop nagels uitboren is zo gedaan toch :033:

Waar je trouwens effe over na moet denken is schroef gaten voor het mobo. Ik heb die niet afgedekt omdat ik van lian li een imbus schroevendraaiertje kreeg om je mobo spacers mee te plaatsen, daarmee kon ik het draad opnieuw tappen. Maar als je dat niet hebt kan je aardig de lul zijn.

Hmm, kunnen die niet afgeplakt worden?
Als me mobo er toch over heen zit boeit het me niet al ze niet gespoten worden :')

Hoelang was je kast bij jouw trouwens weg?

Schuren hun hem ook helemaal?

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Kast Powder Coat service? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan