• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Heeft iemand een idee waar ik vanuit Enschede het beste een Poedercoater kan vinden ?

Ik heb al "Hardchroom Techniek Nederland B.V."(Hengelo) en "Straal- en lasbedrijf DOCTER"(Enschede) geprobeerd, maar ik krijg van allebei geen antwoord op de mail.. ik kan ze natuurlijk wel gaan bellen, maar ik heb wel zo'n vermoeden waarom ze niet antwoorden op de mail..

Ik zag wel iets staan over Almelo, maar ik heb op dit moment niet de beschikking over een auto, dus dan moet het via de post en maakt het eigenlijk niet meer uit waar het bedrijf zit ..
 
Hardchroom Techniek Nederland B.V. kan het wel maar dan moet je er wel iemand kennen ;) maar die doen meer spul voor NASA enz :p volgens mij gaat die zaak ook bijna op de fles dus je moet snel zijn :p
 
Ik laat het via mijn werk, GME, doen bij Aldor BV.

Ik ben op het moment nog wat dingen met ze aan het bespreken ( type alu, en prijzen voor kleur (zwart) etc. )

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog geen idee heb hoe de Cosmos S in elkaar is gemaakt ( popnagels oid. ) want die moet je er wel uithalen voor het anodiseren ;)
 
En ja , daar ben ik dan , iets later dan verwacht maargoed :p

Ik heb niet een officiele reactie gehad, maar wel een antwoord:
De popnagels moeten er uit want anders kan ik met een schepnetje de plaatdelen van de bodem af gaan vissen...

En het gaat in totaal, hij wil de onderdelen eerste zelf zien voor een precieze prijsopgave, minder dan €50 kosten.
Hierbij is dan uitgegaan van gekleurd ( zwart ) hard-annodiseren en de verzendkosten gaan via het bedrijf waar ik werk, dus die zijn niet inbegrepen.



(edit 1// voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn, dinsdag gaan de onderdelen naar aldor , en donderdag verwacht ik ze terug :D )

(edit 2// lekker snel allemaal maargoed, heb vandaag zelf voor GME alles weggebracht naar aldor, waarschijnlijk komt het maandag/dinsdag weer terug :D )
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Kast Powder Coat service? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan