• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PostNL Pakjegemak

*woont in "the middle of nowhere" en heeft ook pakjegemak binnen 5km* :p.

mooi als het komt, want er is vaak alleen op zaterdag iemand thuis om 2 uur (als tnt vaak komt). ik hoop het snel te zien, dan kan ik pakketjes gewoon uit school/werk ophalen op postkantoor waar ik langs kom :).
 
Ik heb er ook wel baat bij.
Hoe vaak je pakje net niet de dag aan komt die je gepland had, mooie oplossing dit pakje gemak.
Rembours verzendingen zijn hier ook mee mogelijk?
 
Het is er helaas nog niet.
Vind het wel erg jammer, aangezien er bij mij ook vaak niemand thuis is.
Briefpost werd bij mij afgeraden als de prijs van de bestelling hoger is dan pakketpost zelf. En heel veel dingen past er niet door.
 
als je weet dat er een dag is waneer er wel iemand thuis is kun je ook aan freddy doorgeven dat ze het een dag daarvoor pas verzenden :).

ik heb het ook wel is gedaan en het werkt erg goed (gewoon even bij opmerkingen vermelden)
 
iedem hier ,
Pakje gemak is echt ideaal , savonds rustig aan een pakje afhalen bij supermarkt of andere zaak ,
zijn hier in de stad 8 of 9 punten voor afhalen als ik me niet vergis dus altijd keus genoeg en gelukkig ook een punt waar je gratis kan parkeren , scheelt ook al gedoe.
via internet t adres invoeren waar t heen moet werkt prima , je moet t wel ineen keer goed klikken lol want zo slim is die site nou ook niet, dus lezen voor je klikt anders is de info weg.
 
Is hier al wat meer over te melden? Ik zou erg goed gebruik kunnen maken van pakje gemak :p Ben nooit thuis overdag en kan dan 's avonds even langs de boekwinkel. En heb nu net een bestelling klaar staan..
 
Hoi,

Ik vroeg mij af, aangezien ik doordeweeks een opleiding volg, en Zaterdag werk, Pakjegemak aan de site toegevoegd kan worden zodat ik niet twee keer mijn bestelling moet missen om daarna pas het op een postkantoor te kunnen ophalen...

Voor degene die niet weten wat Pakjegemak is; ipv je huisadres geef je een PakjeGemak punt op, zoals bepaalde Albert Heijns en andere supermarkten, Primera's etc. waar het pakketje dan een week of twee na ontvangst op te halen is binnen de openingstijden van die winkel, wat bij supermarkten vaak tegen 21:00 uur s'avonds is zodat je na je werk gemakkelijk je bestelling kunt ophalen.

Anyway, ik weet niet of het mogelijk is om bij leveropties te plaatsen en hoe moeilijk het is maar het zou mij, en ik neem aan een hoop anderen, heel erg helpen om hier te bestellen als je niet een dag vrij moet nemen om een pakketje te ontvangen :icon_biggrin:

Zijn hier opties voor?

Robin
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Hightower Postnl HighFlow Computer Cooling Shop 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan