+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Pakje gemak

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12

Pakje gemak

Is de dienst "pakje gemak" niet wat om te gebruiken bij highflow.

Niet meer wachten op de postbode maar gewoon zelf op halen bij het zelf gekozen postkantoor.
    Bij andere webshops nu een paar keer gedaan en het is me zeer goed bevallen.

Pakje Gemak - Uw klant bepaalt zelf waar de bestelling naar toe gaat | TNT Post
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Als dat een goede dekking heeft, dan is dat verrekte handig zeg.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Mee eensch!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Pakje gemak is pas nog aan ons aangeboden, als het systeem gestandaardiseerd is, gaan we kijken of we deze optie kunnen implementeren in ons webshop

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    En? Is het er al?
    Zal wel ideaal zijn voor mij

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

Senior Member PixellBox will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sun 13-Mar-11
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Als dat een goede dekking heeft, dan is dat verrekte handig zeg.
    meer dan 2200 plekken waar de TNT zit, dus volgens mij wel een goede dekking, tenzij je in de middel of nowhere woont

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PixellBox Bekijk Berichten
    meer dan 2200 plekken waar de TNT zit, dus volgens mij wel een goede dekking, tenzij je in de middel of nowhere woont
    ik dus maar ook daar hebben we een tnt inni mini kantoortje zitten

Goed idee pakje gemak ook voor HF

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Is het er al? Systeem is nu toch wel gestandardiseerd neem ik aan? Azerty en Salland doen het ook al

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    *woont in "the middle of nowhere" en heeft ook pakjegemak binnen 5km* .

mooi als het komt, want er is vaak alleen op zaterdag iemand thuis om 2 uur (als tnt vaak komt). ik hoop het snel te zien, dan kan ik pakketjes gewoon uit school/werk ophalen op postkantoor waar ik langs kom .

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Ik heb er ook wel baat bij.
    Hoe vaak je pakje net niet de dag aan komt die je gepland had, mooie oplossing dit pakje gemak.
    Rembours verzendingen zijn hier ook mee mogelijk?

Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    zover ik weet is rembours ook mogelijk .

maar mischien weet freddy dat beter gezien hij "zakelijk" klant is van de TNT.

Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Het is er helaas nog niet.
    Vind het wel erg jammer, aangezien er bij mij ook vaak niemand thuis is.
    Briefpost werd bij mij afgeraden als de prijs van de bestelling hoger is dan pakketpost zelf. En heel veel dingen past er niet door.

Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    als je weet dat er een dag is waneer er wel iemand thuis is kun je ook aan freddy doorgeven dat ze het een dag daarvoor pas verzenden .

ik heb het ook wel is gedaan en het werkt erg goed (gewoon even bij opmerkingen vermelden)

Junior Member Myst1c Vo1d is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 09-Jan-11
    Reputatie Macht
    0
    WTB pakjegemak pl0x!

Zou echt ideaal zijn voor mensen (zoals ik) die gewoon nooit tijdens de levertijden van TNT/PostNL thuis zijn.

Senior Member . parcifal is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 27-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    iedem hier ,
    Pakje gemak is echt ideaal , savonds rustig aan een pakje afhalen bij supermarkt of andere zaak ,
    zijn hier in de stad 8 of 9 punten voor afhalen als ik me niet vergis dus altijd keus genoeg en gelukkig ook een punt waar je gratis kan parkeren , scheelt ook al gedoe.
    via internet t adres invoeren waar t heen moet werkt prima , je moet t wel ineen keer goed klikken lol want zo slim is die site nou ook niet, dus lezen voor je klikt anders is de info weg.

Pannenkoek animal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the rough animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Reputatie Macht
    6
    Is hier al wat meer over te melden? Ik zou erg goed gebruik kunnen maken van pakje gemak Ben nooit thuis overdag en kan dan 's avonds even langs de boekwinkel. En heb nu net een bestelling klaar staan..
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten