Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik wil wat plexiglas monteren in mn kast. Nu zou je zeggen dat is toch geen probleem. Maar ik wil het plaatsen op mn sli bridge, dus op het electra...weet iemand waarmee ik plexiglas het beste daarop kan vast maken ?
Absoluut. Maar je moet wel met van die hele sterke lijm erop. Ik heb van die dunne witte dubbelzijdige shizzle maar daar plakt helemaal niks aan... :eusa_eh:
Je kan ook zoeken naar Sekisui #5760.
Is doorzichtig dubbelzijdig thermal tape.
Heb met dat spul een harddisk (2 dunne lijntjes aan elke zijde) aan een behuizing geplakt XD
Dat ding hangt nu nog steeds, krijg je echt niet zomaar los
Enige wat het naast muurvast plakken doet is warmte geleiden.
ik heb tot nu to een paar dubbel zeidige tape soorten geprobeerd en die laten los...mn ccfl's pleuren ook continu onder mn kast vandaan...ZWAAR frusterend
ik heb tot nu to een paar dubbel zeidige tape soorten geprobeerd en die laten los...mn ccfl's pleuren ook continu onder mn kast vandaan...ZWAAR frusterend
ja dat heb ik ook dat me ccfl's naar beneden lazeren
wat ik tegenwordig eigenlijk alleen nog maar doe is tape gebruiken die bedoelt is voor in de auto (bijv binnenspiegel ophangen) en die is best sterk en kan redelijk tegen warmte (warmte is het hem denk ik deels die maakt de plak week)