Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jouw derde punt is het meest dramatische, dan krijg je dus een nieuwe link.
Als je veel plaatjes hebt staan in buildlogs/websites/berichten, dan werken alle plaatjes in die content met links naar de oude webruimte niet meer.
Je kan dan dus al jouw berichten gaan aanpassen, om de nieuwe URL van de plaatjes in te verwerken.
Dat is dus niet te doen.
Oplossing van brinkdinges is zeker wel meest veilige, omdat je jouw plaatjes onder jouw eigen domeinnaam plaatst.
Mocht je van host verwisselen, kan de URL hetzelfde blijven (bijvoorbeeld: www.domeinnaam.nl/plaatjes/plaatje.jpg).
Zo hoef je bij wisselen van host ook niet alle URL's aan te passen in jouw berichten.
(tenzij je jouw domeinnaam ook opzegt )
Dat is een discussie apart...
Voor iemand met honderden foto's verspreidt over meerdere buildlogs en duizenden berichten, waarbij de foto's het opeens niet meer doen omdat de URL veranderd is, kan ik wel begrijpen dat dat een drama voor hem/haar is.
Dat is een discussie apart...
Voor iemand met honderden foto's verspreidt over meerdere buildlogs en duizenden berichten, waarbij de foto's het opeens niet meer doen omdat de URL veranderd is, kan ik wel begrijpen dat dat een drama voor hem/haar is.
En ik zit in exact die situatie Bovendien laten sommige fora je na een bepaalde tijd je post niet meer aanpassen, dus dan zou je project log sowieso dood zijn.
Photobucket is goed totdat je een populaire buildlog krijgt of maakt.
De mijne is vorige maand zo vaak bekeken dat ik waarschuwingen kreeg van data overschrijding.
Gelukkig ben ik geholpen door een mede Highflower en zit ik nu bij hem op de server.
Anders had ik dus een boel dode linkjes gekregen deze maand.
Many thx voor dat