• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pics en Clips @ TP9

Hier een aantal van mijn foto's

Ons clubje bij de camper

24ouc15.jpg


De bbq (waar ze achteraf niet echt van gediend waren bij de organisatie XD )

2r29d8i.jpg


2hfuhyf.jpg


2ithsnp.jpg


1p9cb9.jpg


2qkm2io.jpg


29oppas.jpg


2en811x.jpg


ifcyfm.jpg


2ynkk8o.jpg


flyouw.jpg


24mrt05.jpg


df97h1.jpg


2z5uhjq.jpg


15dp7w0.jpg


zspyqo.jpg


rapzqr.jpg


k4h3pg.jpg


9iejj5.jpg


2vngf2x.jpg


2ep80h1.jpg


b4vzav.jpg


mwyxc5.jpg


34imdr8.jpg


5v2d50.jpg


EVEN BIJ MAMA KOMEN !!!:D

2h49q47.jpg


En last but not least :D

2hhekvp.jpg


Was gezellig mensen :)
 
Klopt (dat laatste dan).

Op deze foto is Freddy aan het gamen. Maar hij heeft tegenwoordig een bril op. Vandaar dat je m misschien even niet herkende.

HEI_3035.jpg


P.S. zie ik tussen hun in nu een wc rol liggen? Een echte camping gewoonte :112:
 
Heey Jongens,

Ik wil echt IEDEREEEEEEEEN bedanken voor een SUPER!!!! echt F**king geweldig Weeekend, Sinds 3 jaar geleden weer een LanParty! En met vollleeee teugen genoten! Heb niet iedereen kunnen bedanken sorry!.

Super bedankt voor de Medewerking, organisatie, foto's, handjes, conversaties en alles! Wij met Team-HighFlow hebben helaas niet hard geknalt, maar toch met volle teugen genoten en resultaten behaald! Voor iedereen die ik voorlopig niet zie!! I HOPE TO SEE U SOON! En mensen die FatLAN 14 gaan, Mail me eventjes regelen we samen een tafell (K) <3!!!!

HighFlow = AWESOME!!!!
 
hehe ik behoorlijk wat gegamed hoor, maar was dit jaar ook veel buiten met eten en in de nacht in hotel :)

Kon mijn lenzen niet inhouden door **@#(#@&! hooikoorts, ik weet niet wat het was daar in Einhoven, maar het was echt een super pollen weekend :S
 
Highflow bedankt voor de leuke lanparty! Leuke foto's MrGiorgio, thx blijft leuk aandenken en groepsfoto.
Heb nog niemand bedankt maar bijdeze iedereen bedankt en zowieso volgend jaar zijn we ook van de partij!
Groetjes, Glosy_nL en LadyCoco
 
Laatst bewerkt:
Teeering ik had ook last van m'n lenzen, niet normaal. Was dus in ieder geval niet de enige!

Ik ga trouwens met die Belgen ook naar Fatlan dus ik ga proberen ook weer tussen de Belgen en Stijn en K3nny/Kenneth in te zitten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Pics & clips TP16 Lan Party 18
MrGiorgio Pics & clips TP15 Lan Party 35
MrGiorgio Pics & clips TP14 Lan Party 21
MrGiorgio Pics and clips TP13 Lan Party 44
MrGiorgio Pics & Clips TP12 Lan Party 19
Dark-NighT Pics en Clips @ TP 10 Lan Party 50
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Forseti Pics & Clip @ TP11 Lan Party 30
Thierry Kleine pics! HighFlow Forum 5
thiesggb HighFlow's gallery: Post pics of your Air Cooled Rigs Gallery & Build Logs 16
B VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!) Overige Builds 208
Freddy Welke bureaustoel heb je? (Pics aub) :) Algemene Discussies 33
aadje93 Stille (goede) koeler voor asus EAH 5870 V2 (zie pics van PCB) Overige Koeling 26
MrGiorgio Pics@TheParty8 Lan Party 162
Freddy HighFlow's Gallery: Post pics of your Water Cooled Rigs Gallery & Build Logs 212
nbtran1975 TOOLS FOR EXTREME MODDING!! Post Pics! Cases en Modding 31
Busterben hete T pc (veel pics included) Gallery & Build Logs 24
Lawtje lawtje - TFC 480QUAD / Lian Li A70 *veel pics* Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
H Promalitech megahalems: Fan Clips? En welke fans aan te raden? Overige Koeling 12
Xtrafresh TP9 lift vanuit Eindhoven Lan Party 12
Freddy TP9 HighFlow Casemod Compo Lan Party 42
arwin74 [GEANNULEERD] TP9 Full Ticket voor TP9 Verkocht 7
Freddy TP9 Game / Compo Topic :D Lan Party 60
MrGiorgio Highflowmeeting op TP9: meld hier je plaatsvoorkeur Lan Party 86
MrGiorgio Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave Lan Party 155
MrGiorgio Highflowmeeting op TP9: the carpool topic Lan Party 18
B Nieuwe videokaart kopen voor TP9 Hardware & Software 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan