JeanPaul
Bros Family
Beste highflowers ,
Ik heb een vaag probleem .
Ik heb een GTX660 SLI Setup , en er gebeurt het volgende wat ik ook opstart of het nu een game is of furmark .
Zodra er load op de gpu's komt rest compleet de pc zich . ?
Ik heb al het volgende geprobeerd :
- kaarten appart getest in alle sloten 1 voor 1 .
-alle cabels naar gelopen of het wel goed zat en dit klopt allemaal.
-Pci-e Gen 3 naar 2 gezet zelfs naar 1 dit werkt ook niet .
-ben begonnen met de laatste drivers tot de aller eerste driver .
- Geheel verse windows 7 er op gezet misschien drivers corrupt voorheen amd
*Bij de nieuwste driver is het reboot en dan is alles weer prima bij boot up ( tot dat er load op gezet word )
*bij de laatste drivers kom ik een klein stukje verder dan zie ik hele even beeld en dan valt die ook weg en zodra die opgestart is schiet een van de gpu's in 100% fan mode en staat er ook in apparaat beheer , dat 1 gpu niet kon opstarten.. Dit kan alleen verholpen worden door drivers te deleten en te resetten .
Mijn specs :
3820 i7
gtx 660 sli ( msi twinfrozers )
silverstone strider 750watt silver
2x 7200 rpm hddtje
1x ssd
5 fans
1 pomp
16 gb corsair dominators 4 dimms
Ik heb al eens gekeken of mijn psu niet te zwak was , wat mij erg sterk lijkt aangezien het 1 pci-e connector heeft per kaart ook nog een 6 pin . Ik had hier voor een single hd 7950 zwaar geoverclock die uit eindelijk bijna even veel power trekt dus het lijkt me stug dat die nu door 20 watt meer klapt. Ook naar een psu configurator gekeken daar kom ik uit op 600 a 620 watt max met flinke oc op de cpu ( alles draait stock )
Ik heb zelf windows 7 64 bit ultimate legaal , allen nu werkte mijn code niet meer en ik had geen zin om dat bel systeem te bellen van Microsoft om 1 uur snatchs dus heb even een crackgenkey er tegen aangegooit.
Als iemand me aub wilt helpen ik ben vrij ver er door heen.
mvg ,
Jean Paul
Ik heb een vaag probleem .
Ik heb een GTX660 SLI Setup , en er gebeurt het volgende wat ik ook opstart of het nu een game is of furmark .
Zodra er load op de gpu's komt rest compleet de pc zich . ?
Ik heb al het volgende geprobeerd :
- kaarten appart getest in alle sloten 1 voor 1 .
-alle cabels naar gelopen of het wel goed zat en dit klopt allemaal.
-Pci-e Gen 3 naar 2 gezet zelfs naar 1 dit werkt ook niet .
-ben begonnen met de laatste drivers tot de aller eerste driver .
- Geheel verse windows 7 er op gezet misschien drivers corrupt voorheen amd
*Bij de nieuwste driver is het reboot en dan is alles weer prima bij boot up ( tot dat er load op gezet word )
*bij de laatste drivers kom ik een klein stukje verder dan zie ik hele even beeld en dan valt die ook weg en zodra die opgestart is schiet een van de gpu's in 100% fan mode en staat er ook in apparaat beheer , dat 1 gpu niet kon opstarten.. Dit kan alleen verholpen worden door drivers te deleten en te resetten .
Mijn specs :
3820 i7
gtx 660 sli ( msi twinfrozers )
silverstone strider 750watt silver
2x 7200 rpm hddtje
1x ssd
5 fans
1 pomp
16 gb corsair dominators 4 dimms
Ik heb al eens gekeken of mijn psu niet te zwak was , wat mij erg sterk lijkt aangezien het 1 pci-e connector heeft per kaart ook nog een 6 pin . Ik had hier voor een single hd 7950 zwaar geoverclock die uit eindelijk bijna even veel power trekt dus het lijkt me stug dat die nu door 20 watt meer klapt. Ook naar een psu configurator gekeken daar kom ik uit op 600 a 620 watt max met flinke oc op de cpu ( alles draait stock )
Ik heb zelf windows 7 64 bit ultimate legaal , allen nu werkte mijn code niet meer en ik had geen zin om dat bel systeem te bellen van Microsoft om 1 uur snatchs dus heb even een crackgenkey er tegen aangegooit.
Als iemand me aub wilt helpen ik ben vrij ver er door heen.
mvg ,
Jean Paul