Gewaagde build. Succes :) Wel top dat NZXT je zo'n case sponsord :)
Skydrone New member 22 oktober 2011 #21 Gewaagde build. Succes Wel top dat NZXT je zo'n case sponsord
E Een Leek Junior Member 22 oktober 2011 #25 Ik vind het geweldig. En verwacht ook niets anders van je dan een geweldig mooie build.
Fall3n bartklaasse 23 oktober 2011 #28 omfgomfgomfgomfg dit is echt gruwelijk ik kan nu al voorspellen dat dit je beste case allertijden word en nu niet verkopen/doneren/whatever maar houden
omfgomfgomfgomfg dit is echt gruwelijk ik kan nu al voorspellen dat dit je beste case allertijden word en nu niet verkopen/doneren/whatever maar houden
K Kiwi Kiwi Member 26 oktober 2011 #32 Gewaagd, maar ziet er toch mooi uit zo! Vind het sowieso al een mooie case. De 2e fancontroller heb je er zo te zien erg netjes in gemaakt!
Gewaagd, maar ziet er toch mooi uit zo! Vind het sowieso al een mooie case. De 2e fancontroller heb je er zo te zien erg netjes in gemaakt!
animal baars Pannenkoek 27 oktober 2011 #33 Ik mag dit idee wel Kijken wat je ervan gaat maken. Een gay kast met epic hardware en goeie dosis overkill. Mooi man
Ik mag dit idee wel Kijken wat je ervan gaat maken. Een gay kast met epic hardware en goeie dosis overkill. Mooi man
k.3nny Oldscool. 28 oktober 2011 #38 UPdate, De sponsoring van WWWicked kwam binnen Ik kreeg veel goodies bij de 2 stripjes, 20tal leds voor in me blokken etc. Weerstendjes voor 2 of 3 leds in serie. sleeving + krimpkous. Grtz! Bijlagen fact_logo_big.jpg 95,7 KB · Weergaven: 5
UPdate, De sponsoring van WWWicked kwam binnen Ik kreeg veel goodies bij de 2 stripjes, 20tal leds voor in me blokken etc. Weerstendjes voor 2 of 3 leds in serie. sleeving + krimpkous. Grtz!
PasLis New member 28 oktober 2011 #40 Dit is weer eens iets anders waar ik me niet aan waag zonder een geschikte zonnebril.