• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

P!nk Ph4nt0m!

Update.

Case uitelkaar gehaald en ervoor gezorgt dat ik er 2x 360 rads inkwijt kan!

IMAG0451.jpg


IMAG0453.jpg


IMAG0454.jpg


IMAG0456.jpg


IMAG0458.jpg


Grtz
 
Ik vind je idee super vet Kenny! Mag ik je alleen vertellen dat ik de Hello Titty sticker echt niet vind kunnen? Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, maar Pink Ribbon is tegen borstkanker. Als je hier serieus een sticker van Hello Titty op gaat plakken, word ik er wel stil van. De roze kast is toch tegen kanker op de markt gebracht?

Het is niet aanvallend bedoeld Kenny! Verder vraag ik jullie om verder niet op mij in te gaan ;p dat is zonde van een prachtige CIP! Ik weet dat je het niet zo bedoeld, gewoon omdat het een mooie sticker is, maar zo is het wel bij mij aangekomen iig.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind je idee super vet Kenny! Mag ik je alleen vertellen dat ik de Hello Titty sticker echt niet vind kunnen? Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, maar Pink Ribbon is tegen borstkanker. Als je hier serieus een sticker van Hello Titty op gaat plakken, word ik er wel stil van. De roze kast is toch tegen kanker op de markt gebracht?

Het is niet aanvallend bedoeld Kenny! Verder vraag ik jullie om verder niet op mij in te gaan ;p dat is zonde van een prachtige CIP! Ik weet dat je het niet zo bedoeld, gewoon omdat het een mooie sticker is, maar zo is het wel bij mij aangekomen iig.

Respect voor het uitspreken van deze gedachte had gelijk dezelfde gedachte dat ik de sticker zag !
 
Zoo is even updaten,

Update is mede mogelijk gemaakt door onze :freddy: Lekker snelle levering van spullen :D!

highflow_header_02.jpg


Gekozen voor een zwart interieur omdat het roze al een zeer pakkende kleur is!
Geen ledfans of flashy kleuren, Gewoon 1350rpm fans die hun werk mogen doen, wel alles nieuw natuurlijK!

IMAG0501.jpg


Bij freddy 2 plaatjes geperforeerd staal gekocht, daarmee wezen spelen, en ja het spreek mij wel aan!

IMAG0497.jpg


IMAG0498.jpg


IMAG0500.jpg


HIhi HighFlow sticker van 3jaar oud op me deur! *omdathetkan!
IMAG0502.jpg


Mobo/360rad cover uit 1 geheel, was passen en meten, maar wow dat zit lekker, nu nog even 3 ronde gaten dremelen erin voor de fans.

IMAG0503.jpg


IMAG0504.jpg


Tot morgen, nu weer verder spelen.
 
Sorry maar deze platen laten anders teweinig lucht door ;), en als die gaten netjes zijn, wordt het er echt niet lelijker op hoor ;)

Hmm dat je het netjes afwerkt daar DURF ik niet aan te twijfelen ;)

wel jammer opzich van de luchtdoorlaatbaarheid (is dit een woord :p ) want het is nu mooi gestealth... maar je verzint er toch wel een prachtige oplossing voor
 
Zoo even updaten.

Fanholes gemaakt maar ik stap wel over na rounded rubber edge trim, dit is echt tegroot naar mijn zin.

Eveneens 2x filport holes gemaakt en Grommet holes, icm een test mobo'tje en een atx extender.

En het allerbalangerijkste, een WINDOW! bij mijn oude phantom had ik die nooit echt gemaakt omdat ik geen mooi design/ idee kon bovenbrangen, Tjha kijk de pics maar :D!

IMAG0516.jpg


IMAG0514.jpg


IMAG0512.jpg


IMAG0510.jpg


IMAG0517.jpg


Tot de volgende !
 
Terug
Bovenaan