• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Overhaulin'

Ziet er allemaal top uit!

Ben een beetje bij je rond aan het neuzen, vooral bij de Aquacomputer onderdelen.
Daar heb ik een hard hoofd in, nooit mee gewerkt, heb zelf een Aquaero 6XT plus een Aquabus en kleine dingen zoals de flow meter en 2 Heatsensors, beide wil ik monteren op een rad.

Ook netjes gemonteerd op het acryl!
Zelf was ik dat ook aan het denken, maar kom toch plaats tekort, heb namelijk 4SSD's en 4HDD's.
Maar hoe dan ook, ze komen er allemaal in, al moet ik een HDD onder de case monteren.
 
Ziet er allemaal top uit!

Dank je! :D

Ben een beetje bij je rond aan het neuzen, vooral bij de Aquacomputer onderdelen.
Daar heb ik een hard hoofd in, nooit mee gewerkt, heb zelf een Aquaero 6XT plus een Aquabus en kleine dingen zoals de flow meter en 2 Heatsensors, beide wil ik monteren op een rad.

Ik had er ook nog nooit mee gewerkt en geen ervaring met controllers überhaupt. Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd :lol: en ik moet zelf zeggen, het is allemaal makkelijker dan ik eerst dacht.

Zelf was ik dat ook aan het denken, maar kom toch plaats tekort, heb namelijk 4SSD's en 4HDD's.
Maar hoe dan ook, ze komen er allemaal in, al moet ik een HDD onder de case monteren.

Ik kan 4 HDD's in dat frame kwijt en ik kan 2 SSD's kwijt aan dat zijplaatje van ColdZero. En als ik zou willen kan ik altijd nog gaatjes boren en ze achter het moederbord kwijt :lol:.
 
Terug
Bovenaan