Oke, pakketje kwam vanmiddag en ben gelijk begonnen.
Ik heb ervoor gekozen om toch te gaan buigen. Dit vind ik persoonlijk toch mooier uitzien. Er is 1 bocht waar ik nog niet helemaal tevreden over ben (dit zul je misschien ook wel zien op de foto).
Deel 1:
Dit is de gedeelte waar ik nog niet blij mee ben. Deze ga ik nog proberen te verbeteren en de reden dat ik dit niet gelijk doe is omdat het een kl*te gedeelte is en me tijd ervoor wil nemen. De bocht doet momenteel z'n werk en dan kan de pc vanavond/morgen eindelijk weer aan (is me enige pc momenteel).
Deel 2:
Dit bochtje was toch nog een kleine instinker, want de uitgang van de GPU zit niet recht onder de CPU invoer. Om dit op te lossen maakt de bocht ook nog een kleine offset naar rechts.
Deel 3:
De laatste bocht maakt het compleet. Simpel genoeg, weinig over te zeggen.
Ik merk nu alleen dat de
Bitspower Flow Indicator een af en toe lekt als de
pomp op 100% snelheid draait, dus dat wordt drainen en kijken of de O-ring wel goed zit. Ik merkte tijdens het aansluiten wel dat die O-ring niet helemaal lekker zit, maar ik hoopte voor het beste... En ach, zo blijf je bezig toch.
Ik was toch lekker bezig en heb de onderkant ook vervangen met rigid tubing. Puur omdat ik dacht
"waarom ook niet".
Verder wil ik aan jullie vragen welke kleur koeling er in zou moeten. Zelf dacht ik aan iets van blauw, maar dan weer meerdere soorten blauw en ook transparant of pastel.
Dus hoe vinden jullie het er tot nu toe uit zien? Nog tips? Laat het me graag weten, want dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en er is altijd ruimte voor verbetering.
Edit: Wat teflontape ertussen gedaan bij de flow indicator en so far so good.